Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.10.12

Téma č.15 Housle

Tak, týden je pryč. Příští týden je slavnost Všech svatých a pak památka všech věrných zemřelých. Takže nezapomeňte na své příbuzné a dobrodince, kteří nás předešli a spí spánkem pokoje jak je psáno v jedné eucharistické modlitbě, ale momentálně nevím, ve které. To nevadí. Tématem tohoto týdne byly housle. Moc fotek tradičně nečekjte.
A co se dělo? Snad krátce. Nic moc. V pondělí jsem byla ve škole. V úterý to bylo to stejné a ve středu taktéž. Jen večer jsem byla na mši svaté. Ve čtvrtek jsem se hodinu nudila na základech improvizace klavírních doprovodů a pak jsem byla na dvou didaktikách a frčela domů. Konečně. Ten týden mi připadal neskutečně dlouhý. A ten nadcházející bude ještě delší. V olomouci jsem až do pátku. O tom ale až příští týden. Dojela jsem Brna vlakem asi s desetiminutovým zpožděním. Naštěstí jsem přípoj do Ivančic stihla. V pátek jsem byla zpívat a původně jsem chtěla i hrát na varhany. K tomu nakonec nedošlo. Musím to napravit tento týden. Tak snad to vyjde. V sobotu jsem byla...ani nevím kde. Odpoledne jsem jela na mši svatou a večer na florbal. Nějak se mi nedařilo a celková atmosféra byla taková negativní. A neděle? To je snad jediný den, kdy se mi něco jakš takš daří. Tři mše svaté proběhly bez nějakých chyb o kterých bych věděla a za které bych se musela stydět. Zpěv proběhl úplně v pohodě. Odpoledne mám zatím volné a večer jdu do divadla na muzikál Pokrevní bratři. Uř se docela těším. Možná se tu následně objeví i pokus o recenzi. A do Olomouce jedu až v pondělí.
Přeji všem, co se prokousali hromadou písmenek až sem, krázný zbytek víkendu a celý následující dušičkový týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je Hřbitov. Třošku morbidní téma pod číslem 8, ale na tento týdnen si myslím, že se hodí.
V.

P.P.S.: V úterý přibyla další část. Poslední dobou zveřejňuji nějak často.
V.

P.P.P.S.: Právě teď poslouchám hudbu, na kterou jsem narazila na blogu rafaelovaskola.blog.cz. Hudba je fakt uklidňující a uspávající.
V.

P.P.P.P.S.: Fotky jsou ZDE, ale asi jen 3.
V.

P.P.P.P.P.S.: Včera tu sněžilo, ale dlouho to na zemi nezůstalo. Už je tu opět sucho a po sněhu ani památky.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené