Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.11.12

Téma č.: 44 Východ slunce

Omlouvám se, ale na nějaké focení jsem neměla čas ani náladu. Takže fotky tento týden nebudou.

A co se dělo minulý týden? V pondělí jsem byla ve škole. Měli jsme mít nějakou besedu o češtině, ale přišla jsem tam pozdě a odejít jsem musela dřív. V úterý jsem po přednášce odešla do Zory pro čokoládu. Jinak jsem úterek strávila docela nudně. Ve středu jsem přežila hodinu matematiky, pak už jsem měla jen nonartificiáloní hudbu a šábes, volno, dovolenou. Ve čtvrtek jsem přežila didaktiku AJ a pak už jsem měla klid a mohla jet domů. V pátek jsem byla na s mamkou v Ivančicích, odpoledne na mši a v orchestru a večer na volejbale. Tam jsem si trochu zkazila náladu, protože někteří jedinci na mě nebyli zrovna příjemní a dělali ze mě debila. Omlouvám se za to slovo. V sobotu jsem byla dopoledne doučovat a čekala mě jedna smutná povinnost. Pohřeb. No i ten jsem nějak přežila. Odpoledne, spíš časně po obědě jsem šla hrát a pak jsem si s kamarádem skočili na kafe. Večer jsem jela na mši svatou a na florbal. Ten mi tentokrát nepřidal na náladě, spíš dostal moji náladu pod bod mrazu, což se nestává tak často. No, třeba to příště bude lepší. Ne nadarmo se říká, že každý den není posvícení. Neděle byla klasika. Tři mše svaté a jedny křtiny. Za chvíli odjíždím do Olomouce a vůbec se mi tam nechce.
To je pro dnešek vše. Přeji Vám všem krásný poslední předadvetní týden.
Tématem příštího týdne je měsíc. Téma č. 33.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené