Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.12.12

Téma č.33 Měsíc

Tak, týden utekl nějak moc rychle, ještě rychleji než ten předtím. Omlouvám se, že píšu až teď, ale v neděli jsem se nedostala na net. Nějak nebyl čas. Proč? Dozvíte se níže.
Tématem byl měsíc. Foceno mobilem.
A co se dělo? V pondělí jsem byla ve škole. Lehce kašlající a smrkající, ale i tak jsem si to tam užila. Taky proč si neužívat. Za dva týdny končí semestr a začíná zkouškové. to už si moc užívat nebudu. V úterý jsem byla na dvou přednáškách a pak jsem navštívila jeden úžasný obchod s potřebama pro kutily. Ve středu jsem pravděpodobně podělala test z matiky. Budu mít tak pět bodů z devíti, což je málo, na to, že jich potřebuju šest. :) Odpoledne už bylo volné, ale strávila jsem je nad matikou, nad seminárkou. Ve čtvrtek jsem přežila hodinu klavíru. Nevím proč, ale je tam strašná nuda. chce po začátečnících strašně těžké věci a doprovody. Jako by nestačil jeden na deset písní. Kolem poledne jsem měla ještě didaktiku angličtiny a didaktipu počátečního čtení a psaní a pak rychle na vlak a domů. V pátek jsem byla na dvou mších svatých. Komorňák nebyl, tak jsem jela do Zbýšova. Večer jsem pak ještě dělala adventní věnec. V sobotu jsem byla doučovat matiku, odpoledne jsem byla hrát na varhany a v podvečer na mši svaté. Večer jsem byla na florbale a málem jsem opět dostala depresi, protože tam byli takoví mladí kluci a strašně se předváděli. Samozřejmě, že neuměli pravidla a hádali se kvůli každě maličkosti. No jo, puberťáci, kteří si myslí, jak jsou dobří a jak všechno umí. V neděli jsem byla na třech mších svatých. na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala a hrála na varhany. To ovšem nedopadlo dle mých představ. První část byla zahrána dobře, ale ta druhá...tu už jsem málem nedohrála. Ale držela jsem se statečně a nakones jsem se dopracovala ke konečnému akordu. Bohužel se mi nedostalo pochvaly, že jsem se dohrabala na konec. Domů jsem se vrátila až v odpoledních hodinách. Chvíli na to jsem šla k babičce dodělávat motýlky a pak jsem šla na rozsvěcení stromu na náměstí. Pak mě ještě pozvala jedna známá, že mám přijít na chlebíčky. Teď sedím doma na pohovce a píšu tenhle článek. Do Olomouce jedu až kolem poledne. Tak snad se dostanu včas na místo určení. Přeji vám všem, co jste se prokousali záplavou písmenek až sem, pěkný týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem příštího týdne jsou Hory, téma č.14.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené