Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.12.12

Téma č. 14 Hory

Po týdnu se opět hlásím. Ano ještě žiju. Tématem byly hory. Možná nějaké fotky vyhrabu v počítači.
Fotky jsou asi trochu rozmazané.

Co se dělo během týdne? V pondělí jsem byla dopoledne doma a v poledne se vydala na dalekou cestu do Olomouce. Cesta proběhla v klidu a bez zpoždění. Večer jsem měla jeden předmět a to ten nejoblíbenejší. Liturgická hudba a zpěv. V úterý jsem byla na dvou přednáškách a pak jsem měla chvíli klidu a odpočinku. I tak jsem se od školy moc nevzdálila, protože jsem se musela učit. Ve středu jsem psala písemku z matiky. Jak dopadla, dozvíte se níže. Večer jsem šla na mši svatou. Potřebovala jsem duchovní vzpruhu. Ve čtvrtek jsem šla na zkoušku z patopsychologie. To bylo to úterní učení. Pak jsem ještě odprezentovala jednu seminárku a jela jsem domů. Stihla jsem ještě zjistit, jak dopadla ta matika. Mám 5 bodů z 5. V pátek jsem byla doma, ale jen dopoledne. Odpoledne jsem byla zpívat, chvíli hrát na varhany a pak do orchestru. Večer jsem šla na volejbal. Tentokrát jsem se ani nezpotila. V sobotu, to byl nářez. Trochu jsem nestíhala. Dopoledne jsem šla na křtiny, hned z kostela přes půl města na doučování a pak rychle na oběd. Odpoledne jsem šla hrát na varhany, pak jsem jela na jednu mikulášskou a na mši svatou. Večer samozřejmě florbal. A neděle byla celkem klasická. Tři mše svaté, dvě ministrované a jedna zpívaná a hraná. Já jsem zahrála Beránka a správně. :) a odpoledne? Jedu směr Olomouc plnit zápočty a zkoušky. Tento rok je to naposledy. Další cesta bude až v lednu na zkoušky a tělocvik.
Tak Vám přeji krásný druhý adventní týden a za týden se opět ozvu. Dřív to asi nestihnu.
Vanimaré

P.S.:Tématem příštího týdne jsou Motýlci. Téma č. 50.
V.

P.P.S.: Příští týden se ozvu pravděpodobně až někdy večer, protože v Oslavanech je koncert a já tam nemím chybět. a tímto Vás zvu, pokud to nemáte moc daleko. Myslím si, že to bude stát za to i přesto, že bude zima.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené