Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.12.12

Téma č.50 Motýlci

Tak jsem opět tu. Tématem byli motýlci.
Veškeré motýlstvo, co jsem měla přes týden doma.
Co se dělo milulý týden? Strašně moc věcí. V pondělí jsem psala písemku z angličtiny, později z češtiny, a nakonec jsem neudělala zápočet z klavíru. No tak někdy příště. V úterý jsem byla psát zkoušku z didaktiky počátečníhi čtení a psaní. Ve středu jsem zjistila, že jsem zkoušku dala. Ve středu jsem si došla ještě pro zápočet z matiky a nonartificiální hudby. Ve čtvrtek jsem dala zápočet ze základů improvizace na klavír. Strašně jsem nadávala. tam jsem všechno zahrála skvěle, ale v to pondělí to prostě nějak nešlo. Kolem poledne jsem šla psát další zápočet angličtiny, pro změnu z didaktiky angličtiny. Ani jednu angličtinu nevím, jak dopadla. V pátek jsem trochu mrzla v kostele od půl třetí do šesti, ale zima mi byla až poslední půl hodinu. Večer jsem šla ještě na volejbal. V sobotu jsem hrála na koncertě a jela na mši svatou. Večer florbal. Poslední v tomto roce. A neděle? Tři mše svaté a při poslední jsem naháněla pavouka po presbytáři. Odpoledne jdu hrát na koncert do kostela, tak snad nezmrznu.
Přeji všem krásný adventní předvánoční týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je č. 47 Advent.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené