Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.12.12

Téma č. 47 Advent

Tak, předposlední týden roku 2012. Tématem byl advent. 
A co se dělo? Nic moc, jelikož jsem byla doma. V pondělí jsem jela do Brna nakupovat. V úterý jsem taky byla někde pryč. Ve středu jsem byla na mši svaté, ve čtvrtek na školení ohledně brigády a v pátek jsem zdobila v kostele stromky. Odpoledne jsem byla na svou mších svatých a po té druhé jsem opět zdobila stromky. V sobotu jsem byla hrát na varhany. Večer jsem byla na mši svaté. Florbal se nekonal. Už začaly prázdniny. To bude asi tak všechno dneska.
Přeji všem čtenářům krásné prožití Vánočních svátků a pohodový vstup do nového roku 2013.
Vanimaré

P.S.: Tématem příštího týdne jsou Vánoce. I když vůbec netuším, co budu fotit. Možná výzdobu na domech, možná stromky.
V.

P.P.S.:Omlouvám se, že dneska píšu tak pozdě. Musela jsem vyfotit všechny svíčky hořící. to znamená, že jsem musela čekat do večera.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené