Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.11.12

Téma č. 18 Červánky

Tak je to opět tu. Konec týdne. I když podle křesťanského počítání dní, tak začátek týdne.
Tématem byly červánky. Tématem příštího týdne je Východ slunce, téma č. 44.
A co se dělo? No, v pondělí jsem byla ve škole. V úteý jsem dopoledne jela do Olympie shánět Vánoční dárky. Sehnala jsem jeden. Pak jsem přežila jednu nudnou přednášku a měla jsem od školy pokoj. A To je myšleno trochu ironicky, protože jsem se odpoledne věnovala škole. Mám pocit, že nestíhám psát seminárky. Ve středu jsem byla ve škole. Asi nic nového, že? zjistila jsem, že jsem totálně podělala test z matiky, ale aspoň jsem měla požadovaných šedesát procent. Ve čtvrtek jsem byla ve škole a odpoledne jsem rychlostí rychlíku Českých drah jela domů. Překvapivě jsem neměla zpoždění. V pátek jsem aktualizovala jeden software, jela na pohřeb, zpívala na mši a hrála v komorňáku. Od toho pohřbu, to bylo jen odpoledne. Večer jsem byla ještě na volejbale. V sobotu jsem dopoledne byla doma. Musela jsem si ale vyžehlit rochetu a vypsat slovíčka do angličtiny. Takže moc volno jsem neměla. Odpoledne, spíš brzy po obědě jsem šla do kostela cvičit na varhany. Strávila jsem tam skoro tři hodiny. Večer jsem jela na mši svatou a pak na florbal. V neděli jsem byla na třech mších svatých, na dvou jsem ministrovala a na jedné zpívala. Před chvíli jsem s babičkou dodělávala háčkované motýlky, kdy jsem jim přidávala tělíčka z plyšových drátků. Doufám, že v nejbližší době přidám nějaké fotky.
S přáním krásného týdne
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené