Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.10.12

Téma č.17 Podzimní ovoce

Tak týden je pryč. Byl trochu krátký. Mám pocit, že jsou ty týdny čím dál kratší, ale to není hlavní myšlenkou tohoto článku.
Tématem bylo podzimní ovoce. Bohužel jen fotky mobilem.
Co se dělo minulý týden? V neděli jsem se opět ocitla v Olomouci na kolejích. Většinu pondělí jsem strávila ve škole. V úterý jsem měla jen dvě přednášky, ale zbytek dopoledne jsem strávila v knihovně nad seminární prací do patopsychologie. Odpoledne jsem strávila na koleji ani už nevím nad čím. Možná nad něčím do školy. Ve středu jsem byla celé dopoledne ve škole a pak i půl odpoledne jsem strávila ve škole. Ve čtvrtek jsem byla jak jinak, zase ve škole, ale odpoledne jsem už frčela vlakem domů. V pátek jsem se dopoledne flákala. No, moc mi to flákání nešlo. Tiskla jsem si skripta, hrála na housle a na violu. Odpoledne jsem byla na mši svaté a pak v orchestru. Večer jsem ještě stihla volejbal. V sobotu jsem vyrazila s jinou farností na pouť do Olomouce. Přes týden mi pobyt v Olomouci asi nestačil. Prolezla jsem snad všechny kostely v Olomouci, pokud nepočítám Gorazda a kostel na Hejčíně. Tam jsem se opravdu už nedostala. Na Svatém Kopečku u Olomouce jsem byla na mši svaté a pak jsem se zúčastnila i křížové cesty. Po společném obědě jsem se s autobusem přesunula do centra. Možná bych sem mohla dodat i fotky z letošní děkanátní pouti. Možná během týdne. No a dnešek? Klasika. Ráno jsem byla na mších svatých a za chvíli se vydám na cestu zpátky do Olomouce.
Přeji krásný týden.
Vanimaré

P.S.: V pondělí jste si mohli všimnout nového dílu o Ari.
V.

P.P.S.: Tématem dalšího týdne je Podzim. Téma č. 29.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené