Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.10.12

Téma č. 29 Podzim

Týden je fuč a já nestíhám, aspoň dneska ne.
Tématem byl podzim. Fotky jsou foceny z vlaku a ještě mobilem, tak se omlouvám za rozmazanost a kvalitu.
Co se dělo během týdne? Opět snad nic moc. V neděli večer jsem odcestovala do Olomouce na koleje. V pondělí jsem šla do školy. V úterý to bylo to stejné. jen jsem strávila asi půl hodiny zjišťováním, kdy budou tělocviky. Samozřejmě jsem se to nedozvěděla. Pak jsem asi na hodinu zahučela do knihovny a pokoušela se dokončit seminárku do patopsychologie. Trochu se to nepovedlo. Toto úterý tam jdu znovu. Ve středu jsem byla navštívit obchod s čokoládou. Hned jsem tam byla poslána znovu mamkou, že mám nakoupit levnou čokoládu. Tak snad se tam dostanu. Čtvrtek byl trochu hektický. Na osm jsem měla klavír, je to fakt strašná nuda. Pak jsem šla na didaktiku angličtiny a pak aspoň na nějakou zajímavější hodinu. Didaktika počátečního čtení a psaní, předmět, který budu v budoucnu určitě potřebovat (není to myšleno ironicky, myslím to vážně). Přímo odtud jsem valila na vlak. Naštěstí jsem ho stihla. V pátek jsem se dopoledne snažila hrát na housle (v neděli mě čekal koncert) a byla jsem pomáhat s přípravami na příjezd otce biskupa. Byla to velká sláva. Překvapivě mi byl svěřen misál, za což jsem strašně moc ráda. Pak následovala dlouhá zkouška s komorním orchestrem. Odtud jsem si to zamířila přímo na besedu s otcem biskupem. Moc jsem jí sice nestihla, ale aspoň kousek, ne? Volejbal jsem nestihla, došla jsem domů až kolem tři čtvrtě na devět (přišla jsem ještě brzy, brácha došel až po mě). V sobotu jsme malovali kuchyň, takže od rána stěhování, pak chvíle klidu na školu, pak úklid. Naštěstí jsem stihla jet na mši svatou. A večer zasloužený florbal. V neděli jsem byla na dvou mších svatých, na třetí jsem bohužel nemohla. Musela jsem se brzy naobědvat, abych stihla zkoušku před koncertem. Ještě než jsem došla domů, zkusila jsem si na varhany zahrát kousek ordinária od P. Olejníka. Mě se to ordinárium strašně líbí, hlavně po melodické stránce. No, nevím, zda se to někdy naučím celé. A odpoledne jsem zamířila na těžní věž dolu Kukla (dříve Václav Nosek) na koncert. Koncert se vydařil. Fotky z něj asi nebudou. Neměla jsem foťák a navíc bych stejně fotit nemohla, protože jsem byla učinkující. Hráli jsme skoro dvě hodiny a asi to odnesly moje záda. Ale věž mají pěkně spravenou. Odjezd do Olomouce se musel posunout o jeden vlak. Takže jsem dorazila kolem deváté s malým vzrůšem ve Vyškově. Trochu jsme do někoho drcli, doufám, že ten, nebo ta, dotyčná to přežije. Co jsme projížděli okolo něj/ní, tak byl/a při vědomí. Jinak jsem neviděla, jak moc je zraněn/á. Tak snad to bude dobrý. Dneska je to nějaké dlouhé. Už budu končit. Přeji Vám všem, co jste se prokousali textem až sem, krásný týden a v neděli, možná i dřív, se znovu ozvu.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne jsou Housle, téma č.15.
V.

P.P.S.: Možná ještě nějaké fotky přibudou.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené