Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.9.12

Téma č.40 Kameny

Možná spíš kamínky. :) Týden je fuč.
Přes týden se celkem nic moc nedělo. V pondělí jsem byla na angličtině a večer na mši svaté. V úterý jsem lelkovala a snažila se trochu učit, jelikož zkoušky se blíží. Odpoledne byl nácvik biřmovanců. Ve středu jsem byla na mši svaté a po mši byl nácvik ministrantů na slavnost udělování svátosti křesťanské dospělosti, která se udělovala v sobotu. Ve čtvrtek jsem opět došla do vedlejší vesnice na angličtinu. Večer jsem byla na mši svaté. Říkám si, že si musím ještě užívat, protože mě za chvíli taky končí zábava a začne jak se říká náboženství. V pátek jsem pomáhala s přípravou na slavnost. Večer jsem byla na mších svatých. V sobotu byla ta sláva. Bohužel jsme se den předem dozvěděli, že otec biskup nepřijede. I tak jsme si slavnost užili. Já coby ministrant. I když bych teď v tuto chvíli nejsem schopná říct, co se tam vůbec dělo. Možná s odstupem času si vzpomenu. Odpoledne jsem potom byla ještě na jedné mši svaté. A neděle?? Je nutno povídat? Asi ano. Dopoledne jsem byla na mších svatých a odpoledne jsem odpočívala a zkoušela se učit. Na zkoušky jdu v úterý. Tak mi prosím držte pěsti, ať už mám pokoj.
Přeji krásný první týden školy.
Vanimaré

P.S.:  Tématem příštího týdne je č. 3 Příroda.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené