Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

15.7.12

Téma č.43 Plitvická jezera

Týden příprav na pouť je pryč. Teď už se můžu maximálně těšit na svěcení kostela a na vodu.
Přes týden se nic moc nedělo. Od pondělí do úterý jsem měla být v Mikulově, ale tato akce se nakonec nekonala z důvodu nemoci hlavního organizátora. Tak jsem se věnovala domovu a úklidu domu před poutí. V úterý byla zkouška a pak probíhla úklid kostela kolem varhan. Ve středu jsem byla na mši svaté. Po mši byla krátká exkurze na kolotoče. Na mši jsem byla i ve čtvrtek a v pátek. V pátek večer jsem měla sborovou zkoušku. Byla to celkem nuda. Skoro celou sobotu propršelo, takže z kolotočů a stánků nebylo nic. Konala se až pozdně večerní procházka. V neděli byly dvě mše svaté a obě v oslavanech. Na té první jsem ministrovala a na té druhé zpívala. Odpoledne bylo ještě svátostné požehnání a hurá na kolotoče. Dokonce jsem se překonala a šla jsem do strašidelného hradu. Když se na to dívám zpětně tak to nebylo nic moc. Nejlepší stejně byly autíčka. Tam jsem se docela vyřádila. Teď už je večer a já přemýšlím, co budu další týden dělat. Mše svaté jsou až na pár vyjímek zrušeny. Co já budu dělat? Mám teda pár úkolů. Třeba nakreslit na velké plátno (spíš je to deska) vodárnu, co je vedle těžní věže. Snad to stihnu do konce prázdnin.
Už nevím, co mám psát. Asi to ukončím a půjdu rozjímat, možná potom i psát.
Přeji všem krásnou neděli a celý týden. Užívejte si prázdnin a hlavně ať se Vám a Vašim blízkým nic nestane.
Vaše Vanimaré

P.S.: Dalším tématem je Zátiší. téma č.30
V.

P.P.S.: Zapomněla jsem se pochlubit. Od pondělí jezdím na kole na doučování angličtiny. Tak mi držte pěsti, ať se to rychle naučím a udělám zkoušku.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené