Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.7.12

Téma č.39 Moře

Týden v Chorvatsku je pryč. Většinou jsem se celé dny válela na pláži a schovávala se před slunkem.
Fotky sem přibudou později, až se stahnu z foťáku. Doufám, že to bude do konce týdne. Do Chorvatska jsme dojeli kolem poledne. Přes týden se nic moc nestalo. Jedna vybouchlá loď, koupáni v hlubokém moři z lodi a možná by se ještě neco našlo, ale mě se nechce hledat. Návrat byl spojen s návštěvou Plitvických jezer. To bude tématem dalšího týdne. Téma č.43. Je to místo Neředínské pevnosti, jelikož se do ní už asi nedostanu. Budu to mít přes celé město. No to jsem trochu odbočila. Jezera byly krásný, viděla jsem i jeskyni, kde byl schovaný poklad ve filmu Poklad na Stříbrném jezeře. A dneska brzy ráno jsem dojela domů. Stihla jsem jít ještě zpívat na mši svatou. Alespoň na jednu. Jinak teďka odpočívám po náročné cestě.
Mějte se krásně a skládejte básně.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené