Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.7.12

Téma č. 24 Barvy

Týden je pryč. Nacházím se v Chorvatsku, článek je předepsaný a přednastavený.
Tématem byly barvy.

Za uplynulý týden se nic moc nedělo. V pondělí jsem byla ještě v Čučicích na soustředění. Úterý a středa byla ve znamení balení a odpočinku. Na soustředění jsem chytila nějaký virus a ten se projevil nachlazením. Ve čtvrtek jsem přežila reprízu Popelky. V pátek jsem byla na slavnosti Petra a Pavla a večer vyrazila směr Chorvatsko.
Mějte se tu krásně, já se jdu opalovat.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je Moře. Téma č. 39.
V.

P.P.S.: Fotky budou zveřejněny až další neděli společne s fotkami Moře. zatím Vám bude muset stačit tahle malá ochutnávka barev.
V.


P.P.P.S.: Můžete také očekávat reportáž z Chorvatska. Jelikož tam jedu poprvé, tak budu asi hodně srovnávat s Itálií a s Bibione. Každopádně se máte na co těšit.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené