Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.6.12

Soustředění

O víkendu jak si jistě vybavujete z posledního článku jsem byla na soustředění. Docela jsem si ten víkend užila. Sobotu jsme se dopravili busem na místo a celý den zkoušeli pohádku na nedělní premiéru, ale měli jsme i volno, kdy jsme hráli na hudební nástroje, na které normálně nehrajeme. Třeba já na kytaru. V neděli jsme zpívali na mši svaté a odpoledne se konalo dlouho očekávané a připravované divadelní představení Popelka. Představení se setkalo s velkým úspěchem a ohlasem na reprízu. No, repríza bude. Pondělí bylo velmi odpočinkové. Dopoledne byla zpívaná zkouška, potom výborný oběd, odpočinek, spánek, porada a balení na zpáteční cestu. víkend uběhl moc rychle. Fotky žádné nebudou, protože jsem si stihla robít mobil, upadlo mu tlačítko a nechtěla jsem je ztratit. navíc kvůli anonymitě bych sem nemohla dát fotky s lidmi, protože by se mě mohl někdo dopátrat a po tom teda zrovna netoužím.
Tak to bude asi pro dnešek všechno.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené