Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.6.12

Téma č.48 Zámek Oslavany

Týden je vtahu a já si užívám na soustředění v Čučicích. Fotky přibudou možná až v pondělí nebo nejpozději v úterý.
Přes týden se událo hodně věcí. Pondělí bylo v pohodě, ale od úterka to začalo. Čekaly na mě ještě dvě zkoušky. Angličtina a malba. Angličtina v úterý dopadla tak jak jsem očekávala. Za F. Takže si ji zopakuji v srpnu. A malba? Ta dopadla obdobně, taky za F. Tu si pro změnu potřetí zopakuji v září. Čtvrtek byl ve znamení sborové zkoušky. Jak je tahle věta už otřepaná. Pátek jsem byla na dvou mších svatých a na volejbale. V sobotu jsem v brzkých raních hodinách vyrazila do Čučic. Případné krásné poznatky o soustředění budou až se vrátím v pondělí domů. Momentálně sedím u notebooku a nadávám, že se nemůžu dostat do galerie, to znamená, že sem dnes nepřidám fotku ani galerijní složku nezveřejním.
Tak vám všem přeji krásný týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem na další týden jsou Barvy. Téma č.24.
V.

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené