Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.7.12

Téma č. 30 Zátíší

Spíš jen pokus o něco takového. Jelikož jsem si uvědomila až teď, že nevím co si pod tím pořádně představit.
Týden je pryč. Byl celkem nudný. V pondělí jsem ráno jela na kole na doučování angličtiny. Asi jsem na tom s angličtinou lépe než si myslím, protože jsem docela hodně mluvila. V úterý jsem zveřejnila další část příběhu. doufám, že teď budu zveřejňovat častěji. I když i to je zatím v rukou Božích. Ve středu jsem byla na mši svaté ministrovat. Ve čtvrtek se nic moc nedělo. V pátek byla pouze bohoslužba slova se svatým přijímáním. V sobotu jsem se konečně trochu hnula a rozhodla jsem se, že si půjdu zaběhat. Vzala jsem psa na vodítko a vyrazila do polí za zahrady. Procházka s během skončila tak za půl hodiny, kdy se můj roztomilý pejsek vyválel v čemsi nevábném a silně zapáchajícím. Jako naschvál jsem se pejsáčka dotkla přesně v místě, kam si tento "krásně vonící " parfém nabral. Takže jsem byla i já nevábně vonící. Doma byl nucen pod vodu a pod kartáč. V neděli jsem byla na dvou mších. Na jedné jsem jen koukala jak ostatní zpívají a zahrála si alelujový verš a na druhé jsem ministrovala. Odpoledne jsem zalehla s knížkou a jako Ari v Rómenu usnula. Naštěstí se mi nezdál nějaký příšerný sen.
Krásný týden přeje
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je Kostel Oslavany. Bude jen zvenku. Je to téma č.49.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené