Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.6.12

Téma č. 21 Z vlaku

Tak týden je pryč. Tématem byly fotky Z vlaku.

Za uplynulý týden jsem splnit zkoučku z psychologie, zápočet z angličtiny a nesplnit zkoušku z malby. No jo, moderní umění mě nikdy moc nebavilo a hlavně se mi nelíbí. Ve čtrvtek ráno jsem nastoupila na vlak a jela domů. Večer jsem šla na sborovou zkoušku. V pátek účastník mše svaté, zkouška komorního orchestru a volejbal. V sobotu jsem byla na mši svaté a pak na florbale. Docela jsem si zahrála. Neděle byla ve znamení tří mších svatých. Odpoledne jsem ještě schůzovala. to byl můj další školní týden.
S přáním krásného týdne
Vaše Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne jsou jahody. Téma č. 37.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené