Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

11.6.12

Téma č.37 Jahody

Aneb část naší letošní úrody. Tentokrát s drobnějším zpožděním. Ale jen o několik málo hodin.
Co se dělo minulý týden?? Celkem nic. Snad jako vždy. Pondělí proběhlo celkem normálně. Byla jsem večer na mši svaté a přes den jsem se učila angličtinu. Nuda. Úterý taktéž stráveno s angličtinou a začala jsem s hudebkou. Ve středu jsem vyrazila do Olomouce na písemnou část anglické zkoušky. Ústní mě ještě čeká. Ve čtvrtek jsem se vrátila domů. Večer jsem byla na sborové zkoušce. Pátek byl ve znamení mše svaté a zkoušky s orchestrem. Docela jsem si ji užila. Mám epřed koncertem, takže byla trochu delší. Večer byl táborák k zakončení školního roku. A jestli znáte pranostiku na 8. června, tak se vyplnila. Stihla jsem si opéct párek a začalo pršet. "Na Medardovo kápě čtyřicet dní kape." No, prší ještě dnes. V sobotu jsem byla ministrovat na svatbě. I když tu byl cizí kněz, docela jsem si to užila. Odpoledne byla slavná Neckyáda. Bylo devět plavidel a všechny dopluly. Fotky nemám. Večer jsem byla ještě na jedné mši svaté a pak na florbale. Neděle byla přímo úžasná. První mše svatá byla normální. Celkem normální. Byla Slavnost TĚLA A KRVE PÁNĚ. Druhá mše byla obohacena prvním svatým přijímáním a "Božítělovým" průvodem (doufám, že jsem to napsala správně, kdyžtak mě opravte v komentářích) a třetí mše byla k oslavě sv. Medarda v malé kapličce, kam jsme se ani nevešli. Vetšinou se tam vleze rakev, kněz, čtyři ministranti a pár příbuzných. Ne nebyl to pohřeb. To je jen tak pro představu o velikosti kapličky. Aby toho nebylo málo, při mši svaté začalo pršet. Před kapličkou byl pártystan, ale já se z poloviny pod něj nevešla. Půlku rochety se doma musela sušit. Nakonec všechno dopadlo ke spokojenosti všech. Toť můj týden.
Přeji Vám krásný, i když asi docela propršený týden. I v dešti se dá něco dělat.
Vaše Vanimaré

P.S.: Dalším tématem je téma č. 52. POZOR!!! Změna, přejmenovala jsem to na téma Když prší. Tak se prosím nezlobte.
V.

P.P.S.: Teď se naštvu jestli pršet přestane.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené