Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.5.12

Téma č. 5 Letadla

Tak, týden opět uplynul. Už abych začínala přemýšlet nad pravidelnou rubrikou na příští rok.
No, týdenním tématem byly letadla. 
Co se dělo za uplynulý týden? Nic moc. V úterý jsem musela odjet do Olomouce a následně jsem zjistila, že zjistila, že jsem jela zbytečně. Mohla jsem to nechat na tento týden. Ve středu jsem byla na mši, ve čtvrtek na sborové zkoušce, v pátek na mši a v komorňáku. Volejbal se nekonal. V sobotu jsem byla na vigílii slavnosti Seslání Ducha svatého. Křtil se dospělý člověk. Potom jsem šla ještě na florbal. Docela dobře jsem si zahrála. Noc byla trochu horší. Asi do jedné hodiny v noci jsem nemohla usnout. V neděli jsem překvapivě vstala v šest na mši. Spala jsem asi pět až šest hodin. Jinak se nestalo nic podstatného.
Mějte pěkný týden.
Vanimaré

P.S.: Dalším tématem je téma Z vlaku. Téma č.21.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené