Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.5.12

Téma č. 11 Světské památky

Drobné zpoždění, ale to nevadí. O článek nepříjdete. Tématem byly památky - světské, to znamená žádné kostely, kláštery a tak.

A co se dělo za poslední týden?? Událo se toho hodně. Pondělí a úterý byly v pohodě. Byla jsem doma, poslouchalla skladby na poslech do školy, učila se matematiku a modlila se za ty, co psali zkouškový test z angličtiny, protože já jsem k němu nebyla připuštěna. Ve středy jsem odjela do Olomouce na zápočet z poslechů. Ve čtvrtek jsem byla morálně podpořit kolegyně na zápočet ze sportovní gymnastiky. Pátek byl nejhorší den. Měla jsem zkoušku z matematiky. Naštěstí dopadla úspěšně, mám za A. No, ještě v pátek jsem byla na mši, v komorňáku na na volejbale. V sobotu byl florbal. Chodí nás tam čím dál míň, ale zastřílela jsem si. V neděli na mších svatých a odpoledne na koncertě Věry Martinové. No a to je asi všechno. Do Olomouce jsem včera neodjela. Jedu až v úterý.
Přeji pěkný týden
Vaše Vanimaré

P.S.: Dalším tématem jsou Letadla, téma č.5.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené