Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.5.12

Téma č. 1 Květiny

Další týden, pro mě zápočtový skončil. Tématem byly květiny. No fotky nějaké jsou, uvidíme v jaké kvalitě.

Co se dělo v týdnu?? Shánění zápočtů a úspěšné složení jedné zkoušky. V pondělí byla rytmická gymnastika, technologické praktikum a primární pedagogika. Všechno tyto zápočty splněny. V úterý bylo volno. Což měli všichni. Většinu dne jsem se učila na středeční zkoušku z biologie a zdravovědy. Ve středu byla zkouška úspěšně splněna. Ještě před zkouškou byl úspěšně splněn zápočet z matematiky. Čtvrtek proběhl se zápočtem z didaktiky sportovních her. Konečně jsem se trefila do toho basketbalového koše, ukázala vyučujícímu střelbu na bránu v miniházené a napsala dobře test z pravidel. Potom jsem odjela domů. V Brně mě čekalo překvapení. Vlak nejel, jel autobus a ještě o 14 minut dřív než by odjížděl vlak. Musela jsem čekat na další spoj. Naštěstí už vlakový. Večer jsem byla na sborové zkoušce. V pátek jsem si šla vyřídit pas, abych mohla odjet na dovolenou. Zbytek dne proběhl v pohodě. Kromě nervozity z výsledku zápočtu z angličtiny. Výsledek jsem se dozvěděla až v sobotu a byl takový, že test si zopakuji. Ještě se vrátím k pátku. Večer samozřejmě mše svatá, komorňák ve velkém obsazení a volejbal. V sobotu jsem se snažila naučit se angličtinu. Pak jsem večer zjistila výsledek a to, že jsem se na tu zkoušku učila moc brzy. Večer byla mše svatá a florbal. Neděle ve znamení služby u oltáře. Poslední mše svatá byla sloužena venku ke cti a slávě sv. Jana Nepomuckého. Dnes jsem ovšem do Olomouce necestovala. Pocestuji až ve středu na poslechový zápočet, ale o tom až za týden.
S přáním krásného a úspěšného týdne
Vaše Vanimaré

P.S.:Tématem na další týden jsou Památky - Světské, téma č.11
V.

P.P.S.: Ve čtvrtek jak jste si mohli všimnout přibyla další část o Ari.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené