Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.4.12

Téma č. 4 Západ slunce

Týden je opět pryč a já jsem tu s fotkami a s hodnocením uplynulého týdne.
Tématem byl Západ slunce. Fotky jsou opět staršího data. Nějak nestíhám fotit, tak zveřejňuji fotky, co nacházím v počítači.


Během týdne se nic moc nestalo. Na úterý mě tradičně bolel zub, tak jsem se moc nevyspala. Taky jsem v úterý po dvou, skoro po třech týdnech sehnala černé baleríny. Ve středu jsem je hnedka vyzkoušela. Ve čtvrtek jsem odjela z Olomouce domů na sborovou zkoušku. V pátek jsem šla dobrovolně k zubaři, což je u mě úspěch. Dostala jsem hned dva dreny k levé dolní osmičce. Odpoledne jsem se sborem vyrazila směr Brno na Diecezní setkání mládeže. Byla zvuková zkouška a mše svatá. V sobotu začínal oficiální program setkání. Se sborem jsme program doprovázeli zpěvem. Po obědě byla závěrečná mše svatá. Domů jsme se vrátili převážně kolem tři čtvrtě na sedm večer. Z toho vyplývá, že jsem nebyla ani na volejbale ani na florbale. Stejně mě pořád bolí koleno a teď ještě navíc celá polovina pusy. Půlku pátku a celou sobotu jsem byla na pokrmech, které se nemusí kousat. Jinak jsem opět nevyspaná. V té místnosti, kde nás ubytovali, jsme spali na zemi, což ještě není tak strašné, ale bylo tam strašný teplo. V tom už se opravdu nedá spát. Další faktor mé nevyspanosti je ten zubař. Ne že by mě to bolelo, ale netoužila jsem se tím drenem zadusit ve spánku, tak jsem celou noc měla zatnuté zuby. Dreny jsem večer vyndala, protože už mě dokonale štvaly a už tak dobře nedržely. V neděli tradičně tři mše svaté. Všechny s žehnáním ratolestí (proutky z vrby jívy) Při jednom začalo i sněžit. Večer mě čeká ještě cesta do Olomouce. Snad je to všechno, co jsem chtěla napsat. pokud si na něco vzpomenu, tak to dopíšu.
S přáním krásného týdne
Vanimaré

P.S.: Dalším tématem jsou Moje výrobky, téma č. 41.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené