Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.3.12

Téma č.35 Babiččin kocour

Týden je pryč a já jsem tu se svým hodnocením.
Ale dříve budou fotky. Tématem byl Babiččin kocour. Jmenuje se MIki.

Za týden se toho moc nestalo. od neděle jsem byla v Olomouci. V úterý jsem se snažila sehnat na svoji nohu nějaké černé baleríny, ale bohužel bez úspěchu. Ve středu jsem byla s kamarádkou v kostele. včas jsem si všimla, že nebudou mít ministranty, tak jsem nastoupila. Ve čtvrtek jsem jela domů na sborovou zkoušku. Příští týden zpíváme na diecézním setkání mládeže v Brně. Pátek byl celkem klidný. Mše svatá, při které jsem ministrovala a pak komorní orchestr. V sobotu jsem chtěla jít na pohřeb, ale přijela jsem ke kostelu pozdě. Jen o pět minut. Jela jsem do Čučic na kole. Večer jsem byla na florbale. Neděle byla a taky ještě je celkem klidná. Byla jsem na dvou mších, na první jsem zpívala a druhé ministrovala. Potkala jsem svou spolužačku ze střední, ale neměly jsme na sebe moc času, takže to bylo takové rychlosetkání. Momentálně se mi chce strašně spát. To bude ta změna času. Ale já jsem dneska nevstávala v šest hodin ráno.
S přáním krásné neděle a celého týdne
Vanimaré

P.S.: V pátek jsem začala cvičit. Cvičila jsem dva dny. Z toho kola mě dokonale bolí zadek, tak nevím, jestli budu dnes, nebo v nejbližších dnech cvičit. Moc se mi nechce.
V.

P.P.S.: Dalším tématem je Západ slunce, téma č.4.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené