Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.3.12

Téma č.9 Mraky

Tak týden utekl. Opět jsem trochu VÍCE zaspala s napsáním článku. Tématem týdne byly mraky.


Tak, další týden je pryč. Byl celkem poklidný. Do Olomouce jsem jela až v pondělí. Cesta byla trochu dramatická, ale celkem ušla. Jela jsem pouze odklonem přes Přerov. V úterý jsem zveřejnila další, celkem dvanáctý statistiský článek. Do čtvrtka jsem byla v Olomouci. Zpáteční cesta byla taky trochu zajímavá. Chtěla jsem stihnout přípoj do Ivančic. Ve Šlapanocích měl vlak přes deset minut zpoždění, ale přípoj jsem nakonec stihla, i když jsem se musela trochu proběhnout. Doma jsem strávila asi deset minut, pak jsem se odebrala na mši svatou. Následovala sborová zkouška. V pátek jsem byla na mši svaté. Tentokrát jsem nezpívala, ale ministrovala. Po dlouhé době ve své farnosti. Sobota byla ze znamení turnaje ve Šternberku. Nakonec jsme skončili sedmí z osmi, což je lepší než posledně. Odjížděli jsme spokojení. Večer šli ještě nějací odvážlivci hrát v době normálního tréninku. V neděli sjme byla na třech mších, na všech jsem překvapivě ministrovala. Odpoledne jsem jela směr Olomouc a škola. Tak za týden.
S pozdravem Vanimaré

P.S.: Cvičit jsem přestala. Koleno mi to nějak nedovoluje. Škoda.
V.

P.P.S.: Tématem na příští týden je Babiččin kocour. Je to téma č. 35.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené