Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.3.12

Téma č.2 Auta

Ten čas teda letí. Nechce se mi tomu věřit, ale už je zase neděle. Mám pocit, že tu dobu postní vůbec neprožívám, jak bych chtěla. To stejné bylo s dobou Vánoční. Taky nějak rychle utekla.
Tak tématem byly auta. Mám tu pár fotek. Jedna je docela dost neprofesionálně upravená, tak mě za ni prosím nezabijte.


Týden utekl jako voda. Pondělí bylo jako vždy hektické a o hladu. To je tak, když na oběd chodím skoro až ve čtyři hodiny. Dřív to opravdu nestíhám. Naštěstí krásně svítilo sluníčko a všechno vypadalo, že konečně zavládne jaro. Ovšem úterý nás všechny přesvědčilo, že zima se jen tak nevzdá. V Olomouci sněžilo, pršosněžilo a pršelo. Samozřejmě zima jak na Sibiři. Ve středu se asi nic moc neudálo. Nepamatuji si, co jsem kromě pilného studia dělala. Ve čtvrtek mě čekala cesta domů. Nikam jsem nespěchala, takže vlak jel načas. Prý jsme přijeli ještě o minutu dříve. Zákon schválnosti se opět projevil. Nesmím zapomenout na sborovou zkoušku. Pátek byl ve znamení mše svaté, orchestrální zkoušky a volejbalu. V sobotu jsem vyšla do přírody, když už bylo tak krásně. A opět jsem nesměla chybět, jak jinak, na mši svaté. Ministrovala jsem sama. Pokud někdo neví, co to je, nechť si zadá do vyhledávače heslo ministrant a vyjedou mu nějaké podrobnější informace. I tak jsem si mši svatou užila. A nesměl chybět florbal. Neděle byla poklidná. Mše svaté dopadly celkem dobře, bez nějakých velkých liturgických kopanců, jak tomu říkám já. No ještě mě čeká cesta do Olomouce.
Tak za týden snad opět u článku Zhodnocení týdne.
S pozdravem a přáním krásného týdne V.

P.S.: Tématem na další týden jsou stromy, téma č. 7.
V.

P.P.S.: Stále cvičím.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené