Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

11.3.12

Téma č. 7 Stromy

Trochu jsem dneska zaspala. Týden utekl jako vždy a je tu opět neděle.
Tématem byly stromy. Fotky jsou většinou staršího data. Tak se nedivte, že tam jsou listy, když venku jsou stromy holé.


Co se dělo za uplynulý týden? Nic moc. Od pondělí jsem byla ve škole. Ve středu jsem byla u karmelitánů a přečetla si čtení. Ve čtvrtek jsem překvapivě stihla přípoj do Ivančic a stihla jsem mši svatou. Večer byla sborová zkouška. Pátek proběhl tak nějak normálně. Mše svatá, komorňák a volejbal. V sobotu příprava, odpoledne křtiny, večer mše svatá a florbal. Bohužel jsem si odnesla trochu bolestivé zranění. Bolí mě koleno a nevím jak to. Nijak blbě jsem nešlápla. V neděli opět mše svaté a zkouška hraní na varhany. Odpoledne úklid na dvoře a slastné spinkání po brzkém vstávání. Naštěstí dneska nemusím jet do Olomouce, cesta mě čeká až zítra ráno. Chtěla jsem jít na procházku, ale kvůli tomu kolenu mám smůlu. Jako naschvál je za týden turnaj, na který se těším celý rok. Teď se naštvu, jestli nebudu hrát. Ale o turnaji až za týden. Toť za tento týden vše.
Příjemný týden přeje Vanimaré

P.S.: Cvičit jsem přestala. Kolenu se to nelíbí. Ach jo, co já budu dělat.
V.

P.P.S.: Tématem na další týden jsou Mraky, téma pod číslem 9.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené