Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

26.2.12

Téma č. 10 Zvířata

Tak týden je pryč. Tématem byla zvířata. Možná se tu objeví nějaké starší fotky, tak se nedivte.


Jak proběhl týden? Celkem dobře. Od neděle večer jsem byla v Olomouci až do čtvrtka do jedné hodiny. Týden proběhl v poklidu normálního nenáročného semestru, teda až na angličtinu. Tu teda vážně nemusím, já radši matiku, nebo cokoli jiného. Ve čtvrtek jsem měla jet na mši svatou, ale české dráhy jako vždy, když spěchám musely mít zpoždění, takže mše svatá se musela obejít beze mě. Alespoň jsem stihla sborovou zkoušku. Ve středu začala doba postní, což všichni asi víte. Psala jsem o tom minulý týden. V pátek jsem byla hrát a po dlouhé době mě to zase začalo bavit:). Samozřejmě jsem se neobešla bez volejbalu a florbalu. Začali jsme trénovat na turnaj. V sobotu bylo tady tak krásně, že jsem šla s bratrem běhat. Moc jsem toho neuběhla, ale stálo to za to. U dolu jsme zaslechli hlášení městského rozhlasu, že se nemáme zdržovat podél řeky, že budou uvolňovat ledovou barieru, která se na řece vytvořila. Bohužel z toho nemám žádné fotky. Po půl hodine se bariera konečně pohnula a po částech odplula dál po proudu. Byla to zajímavá podívaná. A neděle? Tradičně mše svaté a odpoledne odjezd do Olomouce. Třeba tentokrát i s Breviářem. :)
Tak se tu mějte krásně a něco napište, ať mám co číst.
V.

P.S.: Začala jsem cvičit se spolubydlící na koleji. Jsem zvědavá, jak dlouho nám to vydrží. Můj rekord ve cvičení jsou dva roky každodenně.
V.

P.P.S.: Dalším tématem jsou krásné stroje a to auta. Je to téma č. 2.
V.

P.P.P.S.: Až se tenhle článek zveřejní, já budu spokojeně, možná spokojeně, sedět ve vlaku a koukat na film.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené