Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.2.12

Téma č.13 Noty

Týden, poslední týden prázdnin je pryč. Škoda.
Tématem byly noty. Bohužel jsem jen fotila svůj houslový a klavírní archív. Nic jsem nekreslila na toto téma.


Tak... teď k uplynulému týdnu. Pondělí jsem lenošila, cvičila a sledovala filmy. V úterý jsem byla bruslit. Ne, ještě mi to všechno nestačilo. :-) Ve středu jsem sloužila na mši. Ve čtvrtek opět bruslila a v pátek zpívala na mši. Stala se divná věc. Já jsem měla volnou sobotu. No co, nudila jsem se. Ale ne až tak moc. Byla jsem na procházce s pejskem. Je tu sníh a ono svítilo sluníčko, tak jsem neodolala. Po nevím kolika letech jsem došla až ke Křížku za Kovářovým kopcem. V neděli jsem sloužila a zpívala na mších a začala balit kufr. Odpoledne mě čeká cesta do Olomouce.
Ach jo, já si pořád říkám, že si to a ono musím zapamatovat a pak to sem napsat, ale když to teďlka píšu, tak si nemůžu vzpomenout, co jsem chtěla napsat. No, třeba si vzpomenu později.
Tak za týden. Proč mám pocit, že tuhle větu píšu každý týden???
Vaše Vanimaré

P.S.: Stále cvičím.
V.
P.P.S.: Dalším tématem jsou Hrníčky, téma č. 23. Nějak se poslední dobou držím těch trojek.:)
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené