Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.7.24

1.7. - 7.7.2024

Tak první týden prázdnin za námi. A co se dělo?
V pondělí dopoledne jsem pěkně spinkala. Pak jsem začala číst knihu a tu jsem odpoledne dočetla. Měla něco málo přes dvě stě stran. Rozečetla jsem tedy hned další. Dopoledne jsem zvládla ještě nákup s mamkou a jinak jsem nikam nešla. Doma jsem si dala kafe a zmrzlinu.
V úterý jsem pokračovala v četbě. Po obědě jsem pokračovala, dala jsem si kafe a pak jsem vyrazila ven. Původně jsme se s přítelem zastavili na Dalešické přehradě, ale parník jsme nestihli. Tak jsme opět sedli do auta a jeli směr Jaroměřice. Prošli jsme se kouskem parku, nechala jsem se vyfotit na lavičce a pak jsme šli na prohlídku. Překvapivě po páté hodině.
Prohlídka byla zajímavá a skvělá v tom, že jsme s paní průvodkyní byli celkem tři. Víc individuální prohlídku jsem snad nikdy nezažila. Zajímalo by mě, kdyby na prohlídku šel jen jeden člověk, jestli by byla ochotná jít.
Prohlídku jsem si opravdu užila. Pak jsme navštívili ještě kostel sv. Markéty, ale byla tam mše svatá, tak jsem se moc nerozhlížela. Doma jsem si potom dala večeři a odpočívala po  náročném dni.
Ve středu jsem vstávala na mši svatou. Byla tichá ze svátku sv. Tomáše. A užívala jsem si Římský kánon. Po dlouhé době. Dopoledne jsem si četla, odpoledne chvíli taky, pak jsem si dala kafe a jela s přítelem na výlet. Skončili jsme na Brněnské přehradě. Dali jsme si tam malé občerstvení a pak jsme zmokli při návratu do auta. Cestou domů jsme se stavili na nákup jeho mamince k narozeninám. Měla radost, že nás vidí. Seděli jsme tam společně až do devíti večer. Pak jsem byla vrácena domů.
Ve čtvrtek dopoledne jsem si četla a volala na chirdu, že mi dochází injekce. Do dvou hodin jsem měla na mobilu recept. Paráda. Další část dne až do kafe jsem si četla a hrála na mobilu. Pak jsem přemluvila přítele, abychom šli aspoň na krátkou procházku kolem řeky. Dojel ke mně totiž na kole. Taky jsem si vyzvedla balíček v Zásilkovně.
U večeře jsem se dívala na Četnické humoresky. Už se do seriálu pomalu plíží druhá světová.
V pátek jsem vstávala na mši svatou. Nezpívala jsem. Dopoledne jsem si četla, odpoledne jsem pokračovala. Navečer jsem byla pozvána na kotlík. Dost jsem se najedla, až jsem se obávala, že prasknu. Dostala jsem i výslužku domů. Tam i zpátky jsem se nechala odvézt kamarádem.
V sobotu ráno jsem byla na mši svaté a zpívala jsem. Poprvé od operace. Bylo to hrozný. Dopoledne jsem si zajistila připojištění do zahraničí a objednala si malé lahvičky na kosmetiku. Snad do mého odjezdu dorazí. Pak jsem četla. Dočetla jsem knihu Polib mě znovu a přečetla knihu od Petra Soukala II. vatikánský koncil a obrazového průvodce Pán prstenů, Dvě věže od Jude Fisherové. Pak jsem sáhla po další knize. U večeře jsem se dívala na Četnické humoresky a do noci jsem přečetla ještě knihu Hra jménem život od Martiny Ryslerové. Každoročně je to pro mě jednohubka na pár hodin.
V neděli dopoledne jsem šla na mši svatou. Nezpívala jsem a vydržela jsem tam až do druhého čtení. Pak jsem musela na vzduch, protože se mi zase udělalo špatně. Navíc to bylo horší než minulý týden, protože jsem nebyla schopná jít k přijímání. A to je co říct. Do oběda jsem ležela v posteli a snažila se nemyslet na to, jak mi je zle. K obědu jsem měla stejně jen polívku. Víc jsem do sebe nedokázala dostat. Odpoledne jsem si četla. Už včera večer jsem si našla knihu Polib mě, což je první díl série od Stelly Tack. Mám už přečtený druhý díl a nachystaný díl třetí. Po druhé hodině jsem si dala zbytek oběda a pak jsem podrbala kocoura. Pokračovala jsem v balení věcí do Polska. Snad jsem na nic důležitého nezapomněla. To méně důležité si můžu koupit. Zbytek dne jsem si četla. Navečer jsem jela za přítelem na byt, abychom společně odjeli směr Polsko.
Taky jsem se musela bodnout. Zase a stále. A pak jsem pokračovala ve čtení a u toho jsem koukala na YouTube.
Tak to je pro tento první prázdninový týden asi všechno. Snad už mi bude dobře a nebudu muset trávit moc času v posteli a hekat. Dneska mi to stačilo.