Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.24

Četba leden, únor 2024

Tak první dva měsíce roku 2024 jsou za námi a já jsem stihla už zaspat. Zaspala jsem vydání článku s přečtenou literaturou. Po pravdě, moc jí nebylo.
Celkem je to 14 knih. A dvě mám rozečtené. Tak tady je seznam:

1. Gump, pes, který naučil lidi žít, filmový příběh – Filip Rožek, Lukáš Fišer, F. A. Brabec
2. Noční oceán – Paul La Farge, přeložil Petr Kotrle
3. Severská mytologie, Příběhy a ságy z říše hrdinů a bohů – James Shepherd
4. Tolkienovy říše, Obrazy Středozemě
5. Pět jazyků omluvy – Gary Chapman, Jennifer Thomasová
6. Vinnetou, Indiánské léto – Karel May (31. 1. – 2. 2.)
7. Vinnetou, Na válečné stezce – Karel May (2. 2. – 4. 2.)
8. Vinnetou, Do věčných lovišť – Karel May (5. 2. – 7. 2.)
9. Poklad ve Stříbrném jezeře – Karel May (7. 2. – 9. 2.)
10. Tolkien: Zákulisí Pána prstenů – Lin Carter (9. 2. – 11. 2.)
11. Elyonova země, Hvězdný poutník – Patrik Carman
12. Pán prstenů, Společenstvo prstenu, Obrazový průvodce – Jude Fisherová
13. Byt v Paříži – Lucy Foleyová (E-kniha)
14. Ozvěny run – Christina Courtenay (E-kniha)
A tyto dvě mám rozečtené. Jedná se o encyklopedii Hobit a o E-knihu O krok pozadu. Vyvíjí se to docela zajímavým způsobem. Jsem zvědavá, jak to skončí.
Jak se tak dívám, tak u některých knih mám napsáno i datum. V té době jsem si užívala necelé tři dny v nemocnici, tam jsem přečetla Vinnetoua I. indiánské léto. Následná data jsou jarní prázdniny, kdy jsem nemohla nikam moc chodit, tak jsem hodně četla. Jinak rekonvalescence pořád trvá. Stále nemůžu tam, kam bych normálně chodila.
Čtení zdar.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené