Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.1.24

Z nemocnice poprvé

Tak jsem po hodině přijatá a po další hodině “ubytovaná”.
Byla jsem prvně u administrativní pracovnice, která ze mě dostala všechny potřebné údaje. Pak jsem šla za sestřičkou, která mě vyzpovídala ohledně zdravotního stavu a tělesných proporcí. Následně jsem šla k lékaři na vyšetření. Tam mi znovu řádně a bolestivě procvičil koleno. Zase mě to večer bude bolet. Co už. A dostala jsem informace o hladovění a o návštěvě anesteziologa.
Kolem 11 jsem se dostala na pokoj. Dostala jsem jednolůžkový, protože je málo místa.
Jak vidíte berličky jsou nachystané.
Chvíli jsem strávila v jídelně, dostala jsem skleničku a hned jsem ji naplnila čajem. Čaj je … prostě nemocniční, ale dá se to pít. Obávala jsem se, že to bude horší. Stihla jsem si i číst. Vzala jsem si Vinnetoua. Dlouho jsem ho nečetla.

Tak teď tu budu odpočívat, lelkovat, číst, možná i psát a kreslit. A doufám, že se nebudu nudit.
Vaše nemocniční Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené