Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.11.23

Po týdnu...

...na pohotovosti. Koleno začalo pobolívat víc víc, tak jsem jela. Odvezl mě přítel. Čekali jsme tam víc jak hodinu. Byla jsem u stejného doktora, jako minulý týden, později tam přišla i stejná sestřička. Doktor mě koleno prohmatal, narovnal, pokrčil až do bolesti. Naznal, že tam asi něco bude špatně. Poradil se s panem primářem a ten mi procvičil nohu znovu do bolesti.
Ortézu jsem nedostala, za to jsem dostala příkaz cvičit a posilovat. Do bolesti. Fajn. Občas sotva stojím, ze schodů jdu jako bych se po...kakala. Obávám se, že nejbližší měsíc asi jezdit nebudu. Uvidíme podle bolestí.
Trochu si připadám jako Ari. Jen nemám bolavé levé koleno, ale pravé, a nemám zázračnou Izupovu  mast na všechny bolesti. Takže to budu muset nějak přežít a vydržet. A co nejdříve odhodit berle.
Vaše bolavá Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené