Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.11.23

6.11. - 12.11.2023

Další listopadové neděle je tady. A co se dělo?
V pondělí dopoledne práce, překvapivě jsem to přežila a užila si to. Uteklo to jako voda a po pěti hodinách jsem šla domů. Rychle na oběd a na bus a ke koním. Přijela jsem dřív než trenérka. Pak jsem odvodňovala jízdárnu a následně jsem se dostala i do sedla. Bylo to kratší, ale krásné.
Domů jsem jela s přítelem. Domlouvali jsme se na další den. U večeře jsem se dívala na film. A do noci jsem si četla.
V úterý mě bolel zadek. Přežila jsem čtyři hodiny učit, užila jsem si jednu volnou, následný dozor v jídelně a poradu.
Odpoledne jsem jela s přítelem do Sokolnic a pak do Decathlonu. Původně jsem jela pro vestu, ale odvezla jsem si zimní rajtky. Opět v modré barvě. Autem jsme se odvezli do Rosic a kolega z práce nás odvezl skoro k domu. Tam jsem posadila přítele na bus a šla si dát večeři. U toho jsem se koukala na film.
Večer jsem si ještě chvíli četla.
Ve středu dopoledne práce. Překvapivě jsem měla jednu půlhodinu volnou. Třída, ve které jsem měla učit, měla besedu se spisovatelem. Pak jsem měla jednu hudebku u páťáků.
Odpoledne jsem měla trochu hektické. Po obědě jsem vyrazila na bus do Ivančic, kde jsem si vyzvedla v optice kontaktní čočky, stihla jsem navštívit i jeden obchod se zdravou výživou a koupit nějaké to mlsání. Potom jsem navštívila poštu, kde jsem si vyzvedla balíček a pak šla s kolegyní na kafe. Domů jsem došla trochu rozmrzelá. Kolegyně mi totiž psala ve chvíli, kdy jsme měly sraz, že přijde o čtvrt hodiny později. Strávila jsem s ní skoro hodinu. Pak jsem si dala kafe doma a k tomu malou svačinku. Nakonec jsem se vrhla na výrobu dezertu z mascarpone.
Večer jsem byla na mši svaté. Zpívala jsem sama. 
U večeře jsem se dívala na film.
Ve čtvrtek mě čekal dlouhý den. V práci jsem přežila čtyři hodiny, užila si jednu volnou a po rychlém obědě následovala porada a třídní schůzky. Naštěstí mám rodiče svých dětí v pohodě. Díky Bohu za to. I tak jsem v práci byla až do šesti. Doma jsem se pak otočila na pětníku a šla do šermu. Udělali jsme si netradiční rozcvičku, procvičili štítovky a pak si zahráli hru. Kdo chtěl. Někdo taky bojoval. Já jsem byla z těch, co se díval. Pak rychle domů, do sprchy a do postele. V deset jsem si vzpomněla, že bych měla zaplatit iCloud. Nešlo mi to a strávila jsem nad tím asi půl hodiny. Půl hodiny času, kdy jsem si mohla číst. Naštěstí jsem to vyřešila, jen jsem musela z té postele vylézt a vyřešit to přes počítač.
V pátek dopoledne práce, ale ozvláštněná besedou se spisovatelem. Bylo to velice zajímavé a krásné. Dětem se to snad taky aspoň trochu líbilo. Pak jsem měla dvě hodiny volno a nakonec češtinu s tvořivým psaním. A bavilo je to o to víc, že byli motivováni spisovatelem. Obě volné hodiny jsem si četla.
Po obědě jsem si převlíkla peřiny a odpočívala. Jinak mě čekala hodina náboženství, mše svatá a orchestr. Ten jsem si užila, i když mi některé skladby nešly.
A večer po večeři jsem jela za přítelem. Pokecali jsme, podívali se na dva filmy a šli spát.
Ráno se mi nechtělo vstávat. Zametla jsem a vyrazili jsme do Studence. Chtěli jsme si tam dát svatomartinskou husu, ale nevyšlo to. Husu jsem si dala v motorestu Na vyhlídce. Byla moc dobrá. Pak jsme šli pěšky do Náměště na vlak a hurá domů.
Jelen sika, který je chován kousek od Náměště.
Doma jsem si dala večeři a koukala na filmy. Jeden byl z moderní doby, ten druhý byl Pán prstenů Dvě věže. Na tu nejdelší verzi. Začínala jsem usínat a skončili jsme u setkání s Gandalfem ve Fangornu.
V neděli dopoledne jsme společně byli na mši svaté. Bylo to nádherné. Pro mě byl nádherný ten pocit, že byl  můj přítel dole pod kůrem. Pak jsme krátce pobyli u nás doma a autobusem se nechali odvést do Kralic, kde jsme se zastavili na oběd a následně jsme vyrazili pěšky k nám domů, do Oslavan.
Přidávám pár fotek.
Cestou jsem se jednou cítila jako Frodo v Roklince.
Domů jsem došla před šestou hodinou. Dala jsem si večeři a dlouhou horkou koupel. U večeře jsem se dívala na film.
A to bude pro tento týden asi všechno, takže zase za týden se ozvu. Snad.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené