Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

11.9.23

Moc mi to nešlo

Došla jsem na statek, chvilku čekala na trenérku a začala si chystat Orpheu.
Nachystala jsem si sedlo, uzdu, pucajk, helmu a mlsky. Orpheu jsem si odvedla dneska bez problémů s Čertem. Dal mi pokoj. Pak chvíli vyváděl, ale méně než minulý týden.
Opucovat, osedlat, nauzdit. Sedlo opět moc vzadu. Sedlo mi dotáhla trenérka, já se dostala s pomocí schůdků do sedla a šlo se na jízdárnu.
Dneska jsme se s trenérkou zaměřily na sed. A na spodní část těla. Prošlapávání do paty, správný posed a taky zamykání špičky. Zase mi trčely ven.
A pracovala jsem, v kroku a pak i v klusu. Chvíli jsem jezdila i bez třmenů. Pak mě v sedle vystřídala trenérka a já se měla protahovat. Hlavně achilovky a paty. Pomohla jsem A. osedlat Kima a pak jsem se vrátila na vykrokování. A během toho jsem pravidelně jezdila ve vystátém kroku. Ty poslední byly asi nejlepší.
Dneska fotka ze sedla. Poprvé na Orphee.
Pak už jen odvést k úvazišti, odstrojit, podstrojit, poděkovat, zkontrolovat a vrátit do ohrady. Následně uklidit věci na místo a taky jednu hromádku v jízdárně. Rozloučit se a rychle na autobus.
Takže zase za týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené