Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.9.23

28.8. - 3.9.2023

Poslední prázdninová neděle je tady. Za mnou je přípravný týden a přede mnou deset měsíců práce. A co se dělo?
V pondělí jsem musela do práce. Začalo se poradou a pokračovalo se školením BOZP, PO a zdravovědy. Přežila jsem všechno. Chvílemi jsem pracovala ve třídě.
Odpoledne jsem jela ke koním. Měla jsem Orpheu a užívala jsem si. Krokovala jsem asi půl hodiny. Zbytek je v článku ze dne.
V úterý opět práce. Přežila jsem čtyři hodiny ve třídě a ve škole. Odpoledne jsem vyrazila za přítelem a dali jsme krátký špacír. Nakonec jsem u něj přespala. Večer jsme koukali na Zaklínače.
Ve středu jsem jela do práce autobusem. Po osmi letech poprvé. Přežila jsem. Čekala mě porada, krátká domluva ohledně kroužků a školení na on-line dokumentaci školy. Měla jsem z toho hlavu jako balón.
Odpoledne jsem si vyzvedla balíček z Alzaboxu a jeden v Zásilkovně. V jednom balíčku byly bavlnky, lepidlo na textil a ještě něco, a ve druhém ze Zásilkovny byly magnetky na rozvrh hodin. Odpoledne jsem odpočívala a večer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem, musela jsem. Po mši mě čekala ještě zkouška sboru. Přežila jsem.
Ve čtvrtek dopoledne opět práce. Celou dobu jsem pracovala ve třídě. Odpoledne jsem si chvíli odpočinula, něco málo nakoupila a znovu pracovala. Připravila jsem si misku na hřbitov a šla do práce zasádrovat díry ve zdech. Před pátou hodinou večer nám konečně zapnuli proud. Od rána jsme nesvítili. Večer jsem šla do šermu. Chystala se loď na historické slavnosti do Kounic. V sobotu tam jedu.
V pátek jsem v práci nějak přežila, ale... Byla to hrůza. Nejraději bych tam v pondělí vůbec nešla. Ne kvůli dětem, na ty se začínám i těšit. Na většinu.
Odpoledne jsem odpočívala, četla další díl Zaklínače, tentokrát Křest ohněm a konečně vyráběla šperky na vikingské šaty. A taky jsem si něco málo objednala. Zase jsem utrácela. Jsem nenapravitelná.
Do noci jsem četla.
V sobotu ráno jsem zpívala na mši svaté. Pak jsem zašla do obchodu a začala si chystat věci na odpoledne. Odpoledne jsem vyrazila do Kounic na historické slavnosti. Prošla jsem si město, klášter i zámek. Na zámku jsem se převlékla do dobového a spěchala na sraz se šermířema.
Vystoupení dopadlo dobře. Dostala jsem jen helmou do lopatky, ale obešlo se to bez krve. Pak jsem ještě navštívila pár lidí, kde jsem úspěšně nechala foťák, a jela s přítelem do jeho bytu, kde jsme si dali večeři. Pak jsme ještě jeli na setkání s přáteli. Do postele jsem se dostala dost pozdě.
V neděli dopoledne jsem byla na mši svaté. Zpívala jsem, musela jsem. Přede mší jsem se naučila novou písničku, kterou jsem pak zpívala při mši. Docela se to podařilo. Pak jsem si uklidila věci ze slavností. Na Facebooku jsem narazila na povídání o Tolkienově Pánu prstenů. Tak jsem poslouchala. Přidávám odkaz
Odpoledne jsem si chvilku četla a pak jsem vyrazila na procházku. Asi hodinovou. Zbytek odpoledne jsem strávila s přítelem. Koukali jsme na Zaklínače. Na toho staršího a polského.
A to bude pro tento poslední prázdninový týden asi všechno. Zítra to dětem a středoškolský studentům začne. A mě vlastně taky. Tak ať je to co nejklidnější školní rok.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené