Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.7.23

24.7. - 30.7.2023

Poslední červencová neděle je tady, skoro za námi. A co se dělo?
V pondělí dopoledne jsem byla doma. Odpočívala jsem a četla jsem si. Přemýšlela jsem taky, jestli pojedu ke koním, ale můj zdravotní stav se natolik zlepšil, že jsem nakonec jela. Takže odpoledne bylo jasné. U koní. Pak pro mě přijel přítel a společně jsme jeli nakoupit do Tesca. Večer jsem koukla na film Vinnetou, Poslední výstřel.
V úterý dopoledne se mi nic nechtělo dělat. Ostatně jaké celé volno. Hlavně jsem si četla a odpočívala. Odpoledne jsem vyrazila s přítelem na túru. Zajeli jsme autem do Ivančic a odtud jsme šli pěšky do Neslovic a zpátky. Krásná procházka zakončená večeří v asijské restauraci. dali jsme se sushi. Mňam.
Ve středu jsem dopoledne nedělala vůbec nic. Jen jsem sledovala videa na Facebooku. Pak jsem si za ten promarněný čas dost nadávala. No jo, stalo se.
Odpoledne jsem taky strávila u Facebooku. Navečer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem a sama. Učila jsem se taky novou písničku. Snad se ji naučili i lidé dole. Po mši jsem s přítelem jela na večeři. Už zase? Tentokrát na rybu do Polánky. Dala jsem si steak z tuňáka. Byl skvělý. Nepodělila jsem se. Taky jsem ochutnala chapadlo z kalamáry, ale to mi moc nechutnalo.
Ve čtvrtek dopoledne jsem odpočívala a odpoledne jsem měla šerm. Řešil se vystoupení do Tovačova.
V pátek jsem vstávala trochu později. Nechtělo se mi vstávat. Jako vždy. Dopoledne jsem byla doma. Dočetla jsem knihu Stínová hůlka. Zase to skončilo v tom nejlepším. Jen si na další díl asi počkám delší dobu. Odpoledne jsem byla na mši svaté. Nezpívala jsem. Potom jsem s přítelem jela na špacír, ze kterého jsem se domů vrátila dvě minuty před půlnocí. V místě, ze kterého jsme vycházeli, bylo malé společenské posezení. Tak jsme tam večer zakotvili.
V sobotu jsem vstávala na mši svatou. Po šesti hodinách spánku to bylo docela zajímavé. Vstala jsem. Pak jsem si dala kafe  a spěchala jsem do zámku na soustředění. Na oběd jsem se vrátila domů a pak jsem se tam opět vrátila. Zkoušeli jsme až do sedmi hodin. Představení vypadá dost zajímavě. Teď se musím ještě naučit svůj text. To už bude horší. Mám na to přesně dva týdny.
U večeře jsem koukala na Stargate a pak jsem se začetla.
V neděli dopoledne jsem byla na mši svaté. Zpívala jsem, musela jsem. Cestou domů jsem musela použít deštník. Divné, co? Vani měla deštník.
Do oběda jsem si četla a v četbě jsem pokračovala i po obědě. Dočetla jsem první díl Letopisů Narnie a nakousla druhý. Na třetí hodinu jsem měla být na zámku na zkoušce představení. Zkoušeli jsme dvě hodiny. Pak jsem se na půl hodiny vrátila domů, dala si něco k jídlu a vyrazila opět ven. Tentokrát na procházku. Vrátila jsem se o půl desáté. Což není tak moc pozdě. Přišla jsem i později.
Tak to bude pro poslední týden července všechno. Krásný další prázdninový týden roku 2023.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené