Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.5.23

Sluníčko, pohoda a klus

Došla jsem na statek a šla si nachystat Orpheu. Už si na její klus a pohyby zvykám.
Nachystala jsem si sedlo, uzdu, pucajk a šla si pro ni do ohrady. Odvést a opucovat proběhlo bez problémů. U škrábání kopyt v jednu chvíli usínala. Trenérka mi dotáhla sedlo a šlo se na jízdárnu. 
Prvně práce v kroku, pěkně kolem celé jízdárny, velké kruhy a pak do klusu, ve kterém jsem střídavě jezdila až do konce lekce. Taky jsem si užila jízdu bez třmenů. Kolikrát se mi stalo, že u kobyly s hříbětem se zastavila a koukala. Nebo u ohrady, kam bylo dovezena sláma.
Pak mě v sedle vystřídala slečna T. a já se koukala.
Samozřejmě jsem musela v sedle makat, dneska jsem už skoro plakala s úsměvem na rtech. Užívala jsem si to, bolelo mě to, ale bylo to naprosto suprový.
Po práci jsem se chvíli dívala na Orpheu se slečnou T. jak jim to jde. Vypadalo to nádherně elegantně.
Pomohla jsem slečně A. s osedláním Diora a Giovanniho. Naštěstí mě ani jeden nekousl. Pak už jsem se rozloučila a spěchala na autobus.
Taky jsem koukala na jednu klisnu, Zlatušku, s hříbětem.
Těším se na příští týden. Snad bude stejně krásné počasí, jako dneska.
Vaše příjemně unavená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené