Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.5.23

8.5. - 14.5.2023

Další neděle je pryč a týden byl nabytý zážitky. A co se dělo?
V pondělí jsem byla ještě v Beskydech. Z Rožnova jsem se přesunula do Štramberku a pak do Kroměříže. Ve Štramberku jsem si prohlédla známou věž, která je vidět i z dálnice, a taky náměstí, kostel a jeskyni Šipka. V Kroměříži jsem se podívala na arcibiskupský zámek a zahradu a taky do Květné zahrady. V pět hodin jsem se vydala domů. Po hodině a půl jsem byla doma.
V úterý už na mě čekala práce. Přežila jsem pět hodin. A užila si jednu hodinu hudebky. Odpoledne jsem strávila u počítače. Musela jsem, protože jsem měla registrované dva webináře. Jeden o prvopočátečním čtení genetickou metodou a druhý o učení venku. Oba krásné a přínosné.
U večeře jsem se dívala na Stargate. Do noci jsem si psala s kamošem.
Ve středu dopoledne práce. Měla jsem se svou třídou je dvě hodiny. Pak jsem je poslala do informatiky a já měla dvě hodiny volno. Tu první hodinu jsem si přepsala Honbu a druhou jsem celou prokecala s kolegyní. Poslední hodinu jsem měla hudebku u čtvrťáků. Něco jsme si poslechli, něco jsme si zazpívali.
Odpoledne na mě čekala jedna příprava na křest a nákup. Večer jsem byla na mši svaté. Zpívala jsem sama. Do noci jsem trochu četla. Usnula jsem krátce po půl desáté.
Ve čtvrtek jsem měla budíček už o půl čtvrté. Loučila jsem se. Pak jsem spala ještě do šesti. Dopoledne práce, odpoledne nábožko a večer šerm. Přežila jsem všechno. V šermu se dělaly štítovky na vystoupení. Ke konci se zahrál středověký nerf. Mladí se vyblbli a já vlastně taky. Do noci jsem pak četla.
V pátek poslední pracovní den. Přežila jsem pět hodin ve škole, na obědě jsem některým svým dětem nakrájela maso a spěchala domů na vlastní oběd. Myslela jsem, že si budu vařit kaši, ale nakonec jsem si dala jen polívku s chlebem. Takové páteční postní jídlo. Pak jsem si chvíli zahrála na violu, to se mi dlouho nestalo, abych hrála doma. Procvičila jsem si levou ruku a budu doufat, že to zvládnu. 
Nábožko jsem přežila, mši svatou prožila a zpívala jsem, musela jsem. A pak jsem spěchala do orchestru. Hráli jsme hodinu a půl. To je tak, když je před koncertem.
Navečer jsem šla ještě na procházku. Dlouhou a dost mokrou. Po pár metrech jsem měla mokro v botách. A kalhoty byly mokré do půlky stehen. Tak vysokou trávou jsem procházela. Pak jsem ještě asi hodinu kecala u školy.
V sobotu ráno mše svatá. Moc se mi vstávat nechtělo, protože jsem šla pozdě spát. Ale šla jsem. A zpívala jsem. Mši svatou jsem krásně prožila. Pak na mě čekalo vaření. U toho jsem poslouchala audioknihu.
Odpoledne jsem hrála na koncertě. Bylo skoro hodinu a půl dlouhý a dost jsem si ho užila. Všechny skladby jsem v rámci možností zahrála dobře, až na ten Čechomor. Ten se mi vůbec nepodařil. Předehry, mezihry a dohry jsem nezahrála skoro vůbec. Jen jsem se snažila, aby to nebylo moc slyšet. Cestou domů jsem potkala šermíře, že jde na koncert. Tak jsem ho zklamala, protože už bylo po. Doprovodil mě domů a cestou jsme kecali. Do večera jsem ještě pekla kuře na nedělní oběd.
V neděli dopoledne mše svatá. Pak rychlé vaření oběda. Před odchodem jsem si nevytáhla polívku z mrazáku. Naštěstí jsem ji uvařit stihla. Když jsem dopékala kuře, stihla jsem se i spálit o pokličku na pekáč. Nějak jsem zapomněla, že jsem ji i s pekáčem před chvílí vytáhla z trouby. Schytaly to naštěstí jen dva prsty, ale ty používané skoro při všem. 
Po obědě jsem v rychlosti poslechla záznam ze včerejšího koncertu a koukla na video ze šermu. I před vytrvalý déšť jsem vyrazila do přírody. Nejvíc zvířat bylo ze slimáků a šneků. Největším překvapením byl mlok skvrnitý.
Vyplašila jsem taky dva srnce a jednoho jsem slyšela. Původní myšlenka byla, že je to pes, ale nakonec to byl srnec. Jelikož jsem zapomněla foťák, tak jsem fotila jen mobilem a ne všechno, co bych normálně fotila. To se mi stalo poprvé, že jsem nechala foťák doma. A půl cesty jsem si nadávala.
V botách jsem měla bazénky, ponožky i kalhoty se daly ždímat a taky slyšitelně čvachtaly. Během podvečera jsem v nich vyměnila noviny, které byly úplně mokré. Doufám, že mám doma zásobu novin.
Skoro do pasu jsem byla mokrá. To je tak, když cesta vede přes ječné pole.
Podívala jsem se taky ke Svaté vodě a musela jsem se napít, abych zdolala místní schody. Asi to pomohlo.
Podívala jsem si na novou sochu Panny Marie.
Na Kováříků jsem zkoušela vylít vodu z bot, ale nešlo to. Zato tekla voda z ponožek, když jsem je ždímala.
Doma jsem si musela zahřát aspoň nohy. Pak jsem si dala kafe a četla jsem knihu Hon na střízlíka. Začíná se to docela dost rozjíždět. I když to není můj šálek čaje, ale dá se to číst. Je pravda, že to čtu už od úterka.
U večeře jsem se koukala na Stargate. A to bude pro tento týden asi všechno. Takže užívejte každé chvíle, nezapomeňte ještě dnes popřát svým maminkám k svátku. Já už počítám dny do konce školního roku. Každopádně odpočítávám poslední hodiny náboženství.
Tak se mějte krásně a za týden se znovu ozvu s týdenní rekapitulací.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené