Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.4.23

Opět Tolkien

Vyzvedla jsem si ho dneska po obědě. A co v něm bylo? Spousta krásných a poučných věcí. Hlavně o Tolkienovi. A taky něco krásného k poslechu.
Jedná se o CD se soundtrackem z filmů Hobit Šmakova dračí poušť a Bitva pěti armád.
Prvně začneme asi knihami.
Obě knihy jsou psány anglicky.
Třetí knihou je kniha od Tolkiena. Jedná se o The Art of The Lord of the Rings z nakladatelství Harper Collins.
Už jednu  knihu podobného ražení mám. Chlubila jsem se docela nedávno. Koncem října.
A teď CD s hudbou.
Jsem zvědavá. Nikde jsem to neslyšela bez filmu. Takže už mám komplet soundtrack jak Pána prstenů tak z Hobita. Nádhera.
Tak konec chlubícího článku. 
Vaše natěšená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené