Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.23

Planety na noční obloze

Mamka mi to řekla ráno, ale nečekala jsem, že to stihnu vyfotit.
První pohled na obě planety mi padl při odchodu z kostela. Bohužel jsem neměla foťák. Spěchala jsem domů v naději, že to stihnu vyfotit i na foťák. Podařilo se.
Jen jsem se vyzula, odložila kabát, chvíli přemýšlela, jestli to mám riskovat a mrznout nebo ne. Nakonec jsem to riskla. 
Oblékla jsem už jen mikinu, obula si kroksy a vyrazila za svitu měsíce na zahradu. Myslela jsem, že dojdu jen ke stolu, ale obě planety byly už dost nízko na obzoru, takže bych foťák musela držet, což by se mi nepodařilo pěkně vyfotit. Takže jsem pokračovala výš na zahradu. Naštěstí jsem nemusela až na sousedovic zídku. Našla jsem si pařez a fotila z něj.
Dopadlo to takhle.
A měla jsem u toho i společnost. Došel Čert. Možná se na té fotce skrývá i kočičí ocas.
Vaše nadšená do astronomie Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené