Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.23

Četba leden, únor 2023

První dva měsíce roku 2023 jsou nenávratně pryč. A já jsem četla. Na svůj nedostatek volného času docela dost.
Přečetla jsem 28 knih a příběhů. Nejvíc mě asi oslovila kniha Bývali jsme bratři. Je to jedna z posledních. Také byly super knihy o Tolkienově světě (jako vždy, že Vani?). Většina byla elektronická. Nejkratší dobu mi zabraly poslední tři knihy. To byly takové jednohubky přečtené za jeden jediný den.
A teď už ten seznam.

1. Z deníčku smrtky – Jana Kvičerová (E-kniha)
2. Tave-šala – Karel May (E-kniha)
3. E-book udržitelného cestování
4. Jak poznáte nejkrásnější souhvězdí – Nikolas Karala (E-kniha)
5. Opravdový zbabělec – Jiří Maršálek (E-kniha)
6. Oko za oko – Jan Tesárek (E-kniha)
7. Navždy tvůj, napsal Roy Butterfield – Kateřina Lišaníková (E-kniha)
8. Dobrý skutek Valerije Jazdovského – Pavel Hénik (E-kniha)
9. Apoštolské krédo, Jak chápat vyznání víry – Hubert Philipp Weber
10. Hospodyně – Natalie Barelli (E-kniha)
11. Tolkienovi hobiti – David Day
12. Tolkienovy legendy prstenu – David Day
13. Tolkienův ilustrovaný svět – David Day
14. Dračí oči, Čarodějka – Kristina Hlaváčková (E-kniha)
15. Dračí oči, Černý jezdec – Kristina Hlaváčková (E-kniha)
16. Dračí oči, Pramen moci – Kristina Hlaváčková (E-kniha)
17. Křišťály moci, Zrada temného elfa – Michaela Burdová
18. Křišťály moci, Hněv Pána ohně – Michaela Burdová
19. Křišťály moci, Věž zkázy – Michaela Burdová
20. Noc na Karlštejně – Jaroslav Vrchlický (E-kniha)
21. Malý princ – Antoine se Daint-Exupery (E-kniha)
22. Křišťály moci, Minotaurus – Michaela Burdová
23. Erebus, příběh ztracené lodi – Michael Palin (E-kniha)
24. Bývali jsme bratři – Ronald H. Balson (E-kniha)
25. Bratrstvo, kniha devátá Pronásledování – John Flanagan (E-kniha)
26. Odd a mraziví obři – Neil Gaiman
27. Víš, tak to prostě musí být – Adam Pýcha (E-kniha)
28. Zapomenutý polibek - Anna Klimentová (E-kniha)

Tak čtení zdar. Zase za dva měsíce. Zaujala mě také další knižní série od Michaely Burdové. Přečetla jsem jedním dechem, pokud byl čas.
Teď mám nachystané Tajemství černé dámy a Sauronovu nevěstu. To budou asi první knihy v měsíci březnu.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené