Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.1.23

Tolkienovský balíček

Vlastně dva. Opět jsem utrácela za Tolkiena. Po pravdě, už to nemám kam dávat. Ale nevadí mi to.
A tady jsou mé novinky. Bylo to celkem pět kousků. Tři knihy jsou z druhé ruky. Hlavně, že jsem he sehnala. Nejdražší knihou od Tolkiena je ale stále Netvoři a kritikové a jiné eseje.
Tak první dvě knihy jsou nové. Vyšly nedávno.
Rozšiřuji svou sbírku o další dva kousky od Davida Daye. Těším se, až je přečtu. Možná začnu už dnes. Obě jsou z roku 2022.
Další tři knihy jsou z bazaru.
Kniha kvízů, kdysi jsem měla něco podobného půjčeno z knihovny. Jmenovalo se to Hádanky a hlavolamy ze světa Středozemě. Tohle bude asi taky docela zajímavé. Hned na prvních pár otázek bych asi nedokázala odpovědět a to mám přečtenou většinu knih od Tolkiena. Všechny, které jsou vydané česky.
Na tuhle knihu jsem narazila svým způsobem náhodou. Prostě jsem ji musela mít.
Poslední je opět od Davida Daye. Už mám od něj Průvodce světem J. R. R. Tolkiena. Tak jsem přidala další.
A to bude vše. Ještě čekám jeden balíček s další knihou o Tolkienově světě. Snad zítra.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené