Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.12.22

Adorační myšlenky I.

Dneska mě přepadlo psaní na adoraci. A svým způsobem za to může Žalm 23.
Vede mě po správných cestách. (Žl 23, 3)
Vedeš mě po správných cestách. Ano, Bože, jen Ty víš, co je pro mě do nejlepší. Je jen k mé škodě, že Tvou cestu nesleduji, ale Ty mě vždy správně nasměruješ. Důvěřuji Tvému rozhodnutí, Tvé cestě, kterou přede mnou postupně odkrýváš.
Chci se zcela odevzdat do Tvých rukou...

Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám,
    dává mi prodlévat na svěžích pastvinách,
vodí mě k vodám, kde si mohu odpočinout.
    Občerstvuje mou duši,
vede mě po správných cestách
    pro svoje jméno.
I kdybych šel temnotou rokle,
    nezaleknu se zla, vždyť Ty jsi se mnou.
Tvůj kyj a Tvá hůl,
    ty jsou má útěcha.
Prostíráš pro mě stůl
    před zraky mých nepřátel,
hlavu mi mažeš olejem,
    má číše přetéká.
Štěstí a přízeň mě provázejí
    po všechny dny mého života,
přebývat smím v Hospodinově domě
    na dlouhé, předlouhé časy.
(Žalm 23)
Vaše zamyšlená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené