Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

26.11.22

Advent

Pro letošek splněno. Adventní věnce jsou hotové.
Letos jsem si ušetřila trochu práci s jedním korpusem. Mamka koupila už hotový, ale moc mi to nevyhovovalo. Takže začnu tím předpřipraveným. Ten zůstane zítra po mši svaté na hřbitově.
V jednoduchosti je krása, ne?
Druhý zůstane doma. Není na něm ani jedna umělá ozdoba. Jen přírodniny.
Je trochu víc rozježený, ale jinak celkem povedený ne?
Třetí půjde do školy do třídy. Už je takový tradiční. Počet malých hvězdiček se rovná počtu mých žáků. Takže teď už všichni víte, kolik jich mám.
Třetí krasavec se samými hvězdičkami.
Jelikož jsem měla na ten věnec, co zůstane doma, nápad, tak mě to letos i bavilo. Loni si pamatuji, že jsem se u toho trápila. Letos to šlo samo.
Takže krásný advent.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené