Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.5.22

Balíčky

Dneska mi Česká pošta doručila balíčky. Rovnou dva.
První byl z Imaga. Obsahoval toho docela dost. Prvně balíček první pomoci na opasek, dále kované příbory, halenku, žebradlo tašku, dřevěný hřeben a hromadu čajů. Něco jsem nafotila, čaje jsem nefotila. 
Tak jdeme na to.
Jako první se představuje halenka. Už mám jednu v bílé barvě, tato je přírodní. V létě se velmi příjemně nosí.
Kované příbory. Na stránkách mají napsáno, že to není určeno ke styku s potravinami. Uvidíme po důkladném umytí. Jsou příjemně těžké a krásně cinkají.
Dřevěný hřeben, do vlasů příjemný, vypadá dobově.
Kapsička první pomoci. Prvně zavřená, pak otevřená, ale nevybalená. Každopádně užitečná a praktická. Jsou tam náplasti.
Druhý balíček byl z obchodu kytary.cz. Úžasný obchod s hudebninami. Ten tady budu prezentovat dneska částečně, protože část jsem nechala v práci, kde taky zůstane. Ta část. Obsahuje flétny a Orffův instrumentář.
Doma mám jen kalafunu na violový smyčec, struny na violu (člověk nikdy neví, kdy bude potřebovat nové) a hudební nástroj s názvem kalimba. Vše na jedné fotce.
Dřevěné s kovovými pacičkami je kalimba. Krásný uklidňující jednoduchý hudební nástroj. Dále černobílý balíček nahoře je kalafuna. A poslední bílozelený balíček jsou struny. Stejný typ mám i v houslích. A myslím, že i na houslích.

Tak jsem se opět pochlubila a jdu si číst.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené