Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.4.22

Užívala jsem si

Jezdeckou hodinu mám za sebou, škoda.
Dneska to bylo s Arturem. Klasická příprava ozvláštněná malou nehodou. Nebudu tady dále rozebírat. Brzy jsem byla s kolegyní nachystaná a šli jsme na jízdárnu. Nauzdění v mém případě v pohodě, kolegyně měla drobné problémy, ale zvládla to. Já měla opět problém dotáhnout sedlo.
Kolegyně jezdila na lonži, já za ní. Prošlapovaly jsme paty. Mě to moc nešlo, protože jsem měla krátké třmeny. Jezdili jsme za sebou, hlídala jsem si, abych nezranila Ernesta. Trenérka mi řekla, jaká je správná vzdálenost mezi koňmi. Musím vidět kořen ocasu koně přede mnou mezi ušima mého koně. Dobré vědět.
Aby toho nebylo málo, Ernest dneska přetrhl lícnice. Druhá nehoda kolegyně. Dneska byl nějaký smolný den. Při ježdění jsem pak ještě trefila nějaký sloupek kolenem. Klasika.
Kolegyně šla na lonž jako první. Já si měla upravit třmeny. U Artura je musím mít na devítce. Vzpomenu si na Devítku (z Minas Morgul, nebo na pěší).
Šla jsem na lonž a do klusu. Cítím se v něm lépe a lépe. I trenérka byla spokojená. Aspoň tak vypadala.
Nakonec ještě vykrokovat, seskočit, odstrojit, řádně podstrojit dobrůtkami, zkontrolovat, zda není nějaké zranění, odvést do ohrady a rozloučit se.
Hodina byla dneska kvůli přetrženým lícnicím trochu delší, ale nevadí mi to. Byla jsem spokojená. Už to v tom klusu není tak hrozné, cítím se v něm pohodlněji a pohodlněji. Možná k tomu pomáhá i to, že se přes týden snažím dřepovat. Překvapivě jsem nebyla napomenuta, že se předkláním, aneb asi jsem se nepředkláněla. Jen si vykrucuji kotníky, tak na tom musím zapracovat. 
Přilnutí nohy by mělo začínat od kyčle. Takže když se postavím, tak musím tlačit kolena k sobě, jako když se mi chce na záchod. A teď si k tomu domyslete, že sedíte na koni. Takže asi tak.
Dneska je to nějaké krátké. Tak přidám aspoň fotky našich kluků.
Ernest                                                            Artur
Oba jsou krasavci, že?
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené