Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

10.4.22

4.4. - 10.4.2022

Zase neděle, to je co? Pozitivní na tom je, že se jede zítra ke koním. Snad. A co se dělo celý týden?
V pondělí práce. Chvíli před prací jsem si četla. Pak jsem přežila pět vyučovacích hodin. S dětmi jsem ve výtvarce dělala jarní obrázky metodou pískování. Docela je to i bavilo.
Po obědě doma jsem si chvíli četla a pak jsem jela ke koním. Hurá sláva. Těšila jsem se. Co se dělo je popsáno v článku z pondělka. Po příjezdu domů jsem navštívila kocoura. Moc se lísat nechtěl. Cítil ze mě koně a psa.
Pak jsem měla příjemný studijní telefonát a skvělou večeři. Zbytky z neděle a od oběda. Po večeři jsem si dala sprchu a do noci si četla. Z větší části Dvě věže. Dostala jsem se už do čtvrté knihy.
V úterý dopoledne tři hodiny práce s dětmi a pak doktorka. Výsledky dopadly dobře. Naštěstí. Na druhou stranu nevím, co mi je. Jde se na gastro. Jednou jsem toto vyšetření absolvovala a čeká mě podruhé. No jo. Po obědě jsem si zahrála a zazpívala s kolegyní a šlo se domů. Měla jsem další příjemný a dlouhý telefonát. Dala jsem si kafe a chvíli si četla. Navečer jsem měla webinář o rytmické a pohybové výchově. Opět krásný program. Trochu se to protáhlo do večera. Do noci jsem pak četla a dočetla jsem Dvě věže.
Ve středu dopoledne opět práce, jak jinak, že? Před vyučováním jsem si ale nestihla číst. Něco jsem řešila, protože vlastně končí třetí čtvrtletí. Pak jsem prožila s dětmi čtyři hodiny a šla domů na oběd. Odpoledne mě čekalo kafe s kolegyní. Přisedl si k nám i jeden známý a pěkně jsme si pokecali.
Večer jsem byla na mši svaté. Tentokrát jsem už zpívala. Den jsem zakončila Četnickými humoreskami. Zase jeden z těch smutnějších dílů.
Ve čtvrtek mě čekal dlouhý den. Dopoledne čtyři hodiny s dětmi. Odpoledne porada a pak schůzky s rodiči. Překvapivě se to odbylo v klidu a veselé náladě. V šest večer jsem se sbalila a šla do sboru. Zpívala jsem, hrála jsem. Prince egyptského. Toho ráda hraju. Pak ještě polknout prášek a rychle domů.
Po večeři jsem četla Návrat krále. Zvládla jsem se taky objednat na gastro. Prvně mi dali termín až na červen, potom na úterý. Takže v úterý bude výlet do Brna. Jsem zvědavá, jestli tam trefím.
No, do noci jsem četla. I když je pravda, že posledních pár vět jsem skoro nevnímala.
V pátek poslední pracovní den týdne. Do práce se mi nechtělo, ale musela jsem.
Dopoledne jsem zvládla pět hodin. V poslední hodině jsem si s dětmi prohlížela flétny a na některé i zahrála. Já vlastně na všechny. Pak jsme si dali hudební hádanky a zazpívali si jednu písničku. Víc jsme toho nestihli.
Doma jsem byla asi dvě hodiny. Dala jsem si oběd, navštívila kocoura a chvíli si četla. Pak jsem vyrazila do nábožka, na mši svatou a do orchestru. Unavená jsem byla parádně. Domů jsem přišla tradičně až po šesté hodině a za vytrvalého deště. I tak jsem měla skvělou náladu.
Než jsem se mohla najíst, tak jsem zase četla Návrat krále. Už to čtu nějak dlouho. Naštěstí než jsem usnula, tak jsem dočetla až do zničení Prstenu. Sláva.
V sobotu dopoledne jsem uklízela a taky četla. Před polednem jsem šla na mši svatou. Po obědě jsem si chvíli četla a pak jsem umyla okno v pokoji. Dala jsem si kafe a pokračovala v četbě.
U večeře jsem koukala na film a do noci četla.
V neděli ráno část křížové cesty a celá mše svatá. Zpívala jsem, ale jen tak napůl. Snažila jsem se přizpůsobit ostatním, aby také byli slyšet.
Do oběda i po obědě jsem četla Dodatky k Návratu krále a před procházkou jsem je dočetla.
Na procházce se dneska měnilo počasí jak na běžícím pásu. Prvně svítilo sluníčko. Pak jsem vylezla na kopec, trochu foukalo. Následně jsem si užila takové malé ledové krupičky a následně krásné sluníčko.
Za sluníčka jsem zkoušela vyfotit nějakou panoramu. Kdysi jsem to zkoušela a nešlo mi to. Teď jsem to zkusila znovu.
Prvně trocha lesa. Zase jsem se toulala cestami zvířat. Nebyla jsem tam naposled.
A teď výhled na město. Dneska jsem potkala i nějaké lidi, kteří byli oblečeni ve vojenských uniformách. Chtěli se fotit nad řekou, kousek ode mně a bylo strašně hluční. Myslím, že o mě ani nevěděli. Já o nich ano.
Procházku jsem zakončila adorací a požehnáním v kostele. Ještě předtím jsem si stihla nakoupit.
Doma jsem si po návštěvě kocoura dala kafe, oplatky a jogurt.
Do večeře jsem si četla a pak jsem sledovala film.
A to bude pro dnešek a celý tento týden všechno. Přeji krásný Svatý týden roku 2022.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené