Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.4.22

28.3. - 3.4.2022

Zase neděle. Týden je za námi. A jestli je neděle, tak to znamená, že zítra se jde do práce a taky se jede ke koním. Hurá.
A co se dělo?V pondělí dopoledne práce a trocha bolesti. Třísla. Zlobí a nechtějí se hojit. Odpoledne jsem si chvíli četla Silmarillion a pak jsem vyrazila za Ernestem. Všechno jsem si užívala. I uklízení koblížků z jízdárny.
Doma jsem si pak dala dvě večeře a pořádnou sprchu. Musela jsem si klasicky umýt boty a chapsy. Boty vypadaly po jízdě asi takhle:
A chapsy nevypadaly o nic lépe. Po umytí se chvíli slunily venku a pěkně schly.
Jak se jezdilo je popsáno v pondělním článku.
Do večera jsem čekala až mi uschne hlava a četla jsem si. Do půl osmé jsem dočetla Silmarillion. Do ruky jsem chytila pro změnu Hobita. Silmarillion jsem četla čtyři dny. 
V úterý dopoledne opět práce. Těžší o to, že jsem nebyla moc dobře vyspaná. Ale čtyři hodiny jsem zvládla. Po obědě jsem si s kolegyní zahrála. Šlo nám to moc dobře. Hraní jsme zakončily cvičením. Zkoušely jsme cviky z pondělní gymnastiky na koních. Doma jsem si dala kafe a navštívila kocoura. Musela jsem za ním dokonce dvakrát, protože nechtěl domů. Dovedla jsem ho tam a v půlce cesty mě zase doběhl. Většinu odpoledne jsem si četla. Hobita jsem četla. Dostala jsem se už za stránky prvního filmu.
Ve středu dopoledne práce. Rychlá, krásná a klidná. Překvapivě. Po práci jsem si přepsala Koňský deník do sešitu a nalepila fotky. Později jsem šla s kolegyní na kafe a pak do obchodu. Navštívila jsem kocoura, dala si loupák a polomáčené a odešla na mši svatou. Tam se mi zase udělalo špatně. Tak jsem se jen pomodlila růženec a kamarád mě doprovodil domů. V jednu chvíli jsem myslela, že hodím tyčku, ale rozdýchala jsem to. Potom jsem asi pět minut seděla před domem a nesmyslně mluvila. Ono mi to docela pomáhá. Když jsem se dostala domů, tak jsem zalehla do postele a hrála na čtečce karty. Později jsem chytila do ruky Hobita a četla.
Ve čtvrtek jsem přežila čtyři vyučovací hodiny. Potom jsem chvíli přepisovala Ari do koženého zápisníku. Moc jsem nejedla. Nebylo mi nejlépe po středě. Doma jsem snědla tak půlku oběda a šla jsem učit nábožko. Z nábožka jsem si to zamířila rovnou na zdravotní středisko k paní doktorce.
Povykládala jsem jí dvé obtíže, dostala jsem zase na polykání dva prášky a pozvánku k upírovi na krev. Pak jsem se omluvila ze šermu a dojedla svůj oběd. Výbornou rybu s rozmarýnem a dušenou zeleninou.
Dočetla jsem taky Hobita a sáhla po Pánu prstenů Společenstvu.
Do noci jsem četla.
V pátek hned ráno jsem zamířila k sestřičce na středisko. Odebrala mi pár kapek krve na testy. Uvidím, jak to dopadne. Dopoledne jsem trávila v práci. V poslední hodině jsem si z dětí udělala Apríl. Nechtěla jsem je po poslední hodině pustit a řekla jsem, že budeme ještě psát diktát. Někteří se nedali napálit.
Odpoledne opět kolotoč. Nábožko, mše svatá, adorace, zpověď a orchestr. Den jsem zakončila vyzvednutím balíčku a podrbáním kocoura. Před večeří jsem měla předkrm ve formě prášků. Po půl hodině jsem se konečně mohla najíst.
Do večera a do noci jsem četla Společenstvo prstenu.
V sobotu ráno jsem byla na mši svaté. Nezpívala jsem, nehrála jsem. Po mši jsem doma pomáhala s obědem a poslechla si rozhovor s Michalem Dlouhým. S pomocí jsem uvařila polívku.
Po obědě jsem pokračovala v četbě. Nakonec jsem u toho usnula a spala až do kafe. Po kafi jsem zdárně pokračovala s Družinou na jih a dalšími cestami Středozemě. Do devíti jsem přečetla Společenstvo.
Pak jsem koukala na film. Druhý díl jsem nezačínala.
V neděli ráno krmení, křížová cesta a mše svatá. Nezpívala jsem, nehrála jsem, nečetla jsem. Do oběda jsem četla Dvě věže a po obědě jsem pokračovala. Nevynechala jsem vycházku, i když byla časově i krokově kratší, než obvykle. Zakončení bylo už klasické na adoraci a požehnání.
Doma jsem si potom dala kafe a oplatky a taky bábovku. Byla moc dobrá, přímo skvělá. Do večera jsem četla Dvě věže.
Po dlouhé době jsem zase malovala kamínky. Takové silně jednoduché a dětské. Žádná umělecká díla.
Pak jsem se opět začetla. Dostala jsem se až za Bitvu o Hlásku.
U večeře jsem koukala na film.
A to bude pro tento týden asi všechno. Takže krásný další dubnový týden roku 2022. Prosím, modlete se za mě, aby výsledky krve dopadly relativně dobře.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené