Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.3.22

Jedno velké nadšení

Mám za sebou další hodinu jezdectví. Vždycky mě to unaví a zároveň i nabudí na celý zbytek týdne.
Dneska jsem jezdila Ernesta. Nachystala jsem si klasicky věci, boxík, uzdu, sedlo a koně. Byl až vzadu v ohradě. Pěkně jsem se prošla.
Přivázat, pomazlit a vyčistit. Užívala jsem si to. Prášilo se z něho až hrůza a taky z něho lítaly chlupy. Třikrát jsem strhávala chuchvalec z hřbílka. 
Nauzdila jsem sama. Nepodařilo se mi dotáhnout sedlo. Klasika. Dotahovala trenérka v jízdárně. Pak mě vyhodila do sedla.
Začínali jsme gymnastikou. Ta mi celkem i šla. Krásné letadlo, trochu jsem přetáčela ruce. Pak jsme trhala jablíčka a dávala je do "košíku" na zadek  koně. To mi celkem taky šlo. Trenérka mě chválila. Kolegyňku chválila taky.
Pak jsme se měly vytáhnout co nejvýš a pak se plynule posadit a podsadit zadek. Posledním cvikem bylo objetí krku koně a leh na záda. Nádhera. Leh na záda mi šel.
A pak se začalo jezdit. Byly pro nás připraveny kavalety. Pěkně do L. A naším úkolem bylo projít mezi nimi. Dvakrát se mi to podařilo, potřetí už ne.
A šlo se na lonž. První jsem šla já. A pěkně do klusu. Zjistila jsem, že tam dělám pohyb navíc a pak mám pocit, že tam jen tak lítám. Vytáhla jsem nohy z třmenů a ejhle, pohyb navíc je pryč. Tak znovu nohy do třmenů. Chvíli tam ten pohyb zase byl, ale pak jsem ho trochu občas vykompenzovala. 
Otočka a na druhou stranu. Opět klus, opět jistější pocit v sedle.
A jako bonus, nacválala jsem si. Prý to bylo i dobré, dokud jsem si to neuvědomila. Pak jsem začala zase v sedle trochu lítat.
Pak jsem si Ernesta povodila trochu na ruce a šlo se ze sedla. Kolegyně si taky užila klus a končili jsme.
Dovedla jsem Ernieho k úvazišti, odstrojila ho, vyhřebelcovala, odměnila a odvedla do ohrady. Zpocený byl pěkně.
Ještě se naposledy pomazlit, rozloučit a jelo se domů.
Jo nezapomněla jsem s kolegyní uklidit jízdárnu. No jo, klukům se chtělo, co mají dělat, že? Ernest u toho dneska nějak mručel.
Stihla jsem si udělat i několik fotek. Tak dneska už fotky budou.
Ernest po jízdě.
Ernest a Artur. Už mají odpracováno.
Jen Ernest v ohradě.
Ernest v ohradě. Já už mám uklizeno a naposledy se kochám pohledem na toho krasavce.
Takhle vypadaly moje jezdecké boty před umytím.
Po odstrojení se Ernest pěkně ksichtil. Škoda, že jsem ho nenatočila. Cenil zuby a zíval.
Svítilo krásně sluníčko, bylo teplo, hlavně při očistě. Při ježdění se trochu ochladilo.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené