Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.3.22

Přírůstky v knihovně

Za poslední týden je jich šest. Šest nových knih.
Teda vlastně jen tři nové a tři z druhé ruky. Jinak se snad ani nedají sehnat. Nevadí. Důležitý je obsah.
Tak prvně ty nové knihy.
Další z katechezí do kapsy. Už je přečtená.
Nádherná kniha, která donutí člověka se zamyslet nad světem. Muž, který sázel stromy. Doporučuji. Taky už je přečtená.
Tak tohle je u mě klasika. Mám skoro všechny jeho knihy pro duši. Aspoň si to myslím. Mám jich docela dost.
A teď ty z druhé ruky.
Krásná romantická knižní série z koňského prostředí. Musím přiznat, že tohle byly knihy, které mě ve dvanácti - třinácti letech donutily číst. Kdykoli jsem měla možnost a chuť, ráda jsem si je půjčovala v knihovně. Teď už je tam nemají, tak jsem si je koupila.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené